Craft-alnica #143. - ŽIVALI

Dva tedna sta minila in spet je tu nova naloga za izziv Craft-alnice. V naslednjih dveh tednih nam boste pokazale izdelke na katerih bojo za osrednji motiv uporabljene

ŽIVALI
 

Odločila sem se, da pobarvam mojo čisto novo pridobitev, štampiljko Lotv- Blowing bubbles.
Simpatičen slonček se je zdel ravno pravi za to nalogo. Za barvanje sem uporabila še eno novost, barvice Spectrum noir.  Končno sem si privoščila malo boljše barvice za barvanje luštnih odtisov.
 
 
Pa ve, kakšne živalske lepotce nam boste pokazale v naslednjih 14 dneh?
Po navdih pa skočite še k Andreji in najini septembrski gostji Maji.

Komentarji

  1. Res simpatičen slonček in voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. LiLi krasno si uporabila ta novo štampiljko in res je opaziti, da si si privoščila nove barvice. Sem opazila takoj, ko sem vidla tvojo voščilnico :-))
    Lepo si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno pobarvana štampiljka. Res da dobre barvice pomagajo, samo tudi roko je treba imeti tapravo in ti jo zagotovo imaš.

    OdgovoriIzbriši
  4. iii slonček, luštkana voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, kako je srčkan. Krasno si ga pobarvala in zelo lepo sestavila. : )

    OdgovoriIzbriši
  6. krasno in nežno, prav posebno pobarvan!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ah, veš da se bom potrudila z živalico za Craft-alnico. :-)) Tvoj slonček je zelo lep. Super si ga pobarvala z novo pridobitvijo in čudovito kombinirala papirčke :-)) Naši motoristi vlagajo v jeklene konjičke, me pa v ustvarjalni material, pa smo vsi srečni in zadovoljni. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz mislim, da bo v teh 14-ih dnevih nastal večji živalski vrt, kot ga premore LJ in ZG skupaj. Krasen izziv in slonček s srčki....lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Izredno luštkan slonček kraljuje na tvoji voščilnici :) Mislim, da bo kar nekaj slončkov med prijavljenimi izdelki :)) Tudi pobarvala si ga lepo, verjamem, da mora biti fajn imeti kvalitetne barvice. Všeč mi je pisano srčkasto ozadje.
    Lepo nedeljo ti želim, Maja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar