Z zamudo

Opažam, da zame čas beži z svetlobno hitrostjo. Kakor že večkrat sem spet zamudila z objavo za izziv "Ko me inspirira."

Ni hudega, važno je, da je navdih bil in da je izdelek narejen.
 
 
Tokrat sem se poigrala z zvezdicami, ki so ostale od izrezovanja z šablono in sama naredila embossirno podlago


Ker pa je bilo po mizi že vse nastlano z papirčki sem naredila kar dve, na zalogo. Saj dojenčki kar prihajajo.


Pa še zvezdice  v notranjosti. Papir z zvezdicami sem še enkrat dobro pritisnila, da se je dobro prijel podlage in je zračni mehur izginil.

 
Za konec pa še domača embossirna podlaga, zvezdice sem nalepila po dve eno na drugo, da je odtis močnejši. Majčkeno s strahom sem se lotila, a je fantastično uspelo, tako, da se bom te tehnike zagotovo še poslužila.
Vladka in Tina, ne znese mi vedno, a vedno mislim na vaju.

Komentarji

  1. he he LiLi mislim, da nas je več takih! Tudi jaz sem ena tistih, ki mi ne uspe vedno, pa tako rada bi se jima pridružila, že zaradi Najlepšega Para.
    Tvoje voščilnice so tako cart in nežne kot morajo biti ob rojstvu :-)) Lepo si se znašla z ozadjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšni cortni voščilnici za rojstvo, kljub temu, da ti čas "uhaja". Še dobro, da nisem edina:) Za "domačo" embosirno podlago se ti zahvaljujem in verjamem, da bo tvoj napotek še kako prišel prav:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno čestitko si naredila in super ideja za podlago. Hvala za navdih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito nežno in zelo lepo voščilnico si izdelala. Hvala za idejo za izdelavo domače embosirne podlage. Tole zna priti še kako prav. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Nežni sta in ljubki. Všeč mi je domače embosiranje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si, hvala da misliš na naju :) Suepr si si izdelala embosing srajčko in krasno je izpadlo vse skupaj. Tale šablone je res zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kam le čas hiti, kam se mu mudi....poznaš?
    Ja Lili to se tudi sama sprašujem zadnje čase :)))
    Sestavila pa si čudovito in tako nežno baby voščilnico.
    Ta šablonica je res nekaj posebnega.
    Pozdravček iz deževne Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica. In da še sama izdelaš embosing srrajčko

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo kako lepa. Všeč so mi nežne pastelne barve, pravšnje za novorojenčka/ko.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo so mi všeč domače embosing "plošče". Se moram še sama kdaj poigrat.
    Super ti je uspelo.
    Čas pa... meni tudi ni jasno zakaj tako hitro beži ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa voščilnica. Občudujem ustvarjalke, ki znajo izdelati tako čiste in lepe voščilnice. Hvala za navodilo, da same uzdelamo embosirn o podlago :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar