Poletno ustvarjanje

Vikend, ki se končuje sem preživela skoraj sama. Moj dragi se je, kakor vsako poletje s svojima motorističnima soborcema podal na potovanje, jaz pa sem si vzela malo časa zase in za moje papirčke.
 
Tako za dušo sem naredila Easel voščilnico okrogle oblike in na njej uporabila pretežno izdelke Marianne Design.

 
Rada imam starinski, majčkeno oguljen videz na svojih izdelkih.


Tudi, če me gdaj zamika, da bi skočila v kakšne druge vode, si hitro premislim. Najbolje se počutim med papirnatimi rožicami, kristalčki, retro slikicami in majčkeno kičastimi izdelki.


Andreja, hvala, da me opozoriš kam pašem.

Da pa ne bo izdelek kar tako, ga prijavljam na izziv 
Mariane's design Divas, kjer jim je tokrat vseeno kaj (Anything goes), le da uporabiš vsaj tri njihovee izdelke.
 
Uporabila sem šablone: LR0150, LR0129, LR0116, LR0356 in papir iz bloka Romantic vintage.

Komentarji

  1. No no, skromnost je lepa čednost ampak če majčkeno zaviješ s poti...le kdo bi ti zameril. Bolj ko gledam to "voščilnico", bolj vidim nizko okroglo škatlo....saj sem res že malo v letih in malenkost čorava ampak...ali vidim prav ali ne? Karkoli je že, je zelo zelo lepa . čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa naj še tukaj pohvalim tvojo mojstrovino,ki je več kot prekrasna.Prav vse na njej mi je všeč.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo draga LiLi, tako čudovito vintage voščilnico si naredila in tale easel okrogla varinata ji zelo paše :-)) Super si jo sestavila z lepimi izezki MD.
    Spremembe so res dobrodošle kot pravi Mojca, ampak tisto ... .-)

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna je, obožujem okrogle voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, ta pa je nekaj posebnega. Vidim, da ti samota ustreza :) Res krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Lili, tudi jaz obožujem tvoj stil ustvarjanja. Svoje izdelke narediš do potankosti natančno. Skrbno izbereš dodatke, ki krasijo tvojo mojstrovino. Mi je zelo všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako paše biti sam doma in ustvarjat. Ko ni pomembno kdaj in kaj boš jedel ali naredil kaj drugega po hiši. Samo ti in papirčki :)) Krasno je tole in ta stil ti je res pisan na kožo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito, z vsemi dodadki, izrezi - enkratna je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav posebna okrogla čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sem prepričana, da obvladaš vse:), je pa fino če človek ve in čuti, da mu nekaj res leži in je tam doma. Ti izelke v svojem slogu narediš res lepe in dovršene. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super si izkoristila prosti vikend. :-)) Starinski stil ti je res pisan na kožo in tale okrogla easel voščilnica je prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow what a pretty MD creation , so happy you are joining Marianne Design Divas, good luck!
    Hugs Blankina

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful card and box, all set looks lovely :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar