Craft-alnica #140. - KARKOLI

Po sta spet za nami dva tedna in nova naloga v Craft-alnici je tu. Z Andrejo se zavedava, da je poletje, čas dopustov, oddihov in počitniških dejavnosti.Zato sva se odločili, da bo naloga tokrat kar se da preprosta. Poimenovali sva jo

KARKOLI
 Pokažite nam nekaj, kar ste  ustvarile že pred časom, a  še niste uspele pokazati in objaviti. Seveda pa bova veseli tudi vseh, ki si lahko v teh dneh vzamete čas in naredite kaj lepega.
Odločila sem se, da uporabim čisto novo šablono vintage ovala Mariane design LR0571, katero sem kupila še pred dopustom. Okrasila sem jo z orhidejami, ki so ravno tako iz kolekcije Md.

  
Čudoviti napisi Najlepšega para so že kar nepogrešljivi pri mojem ustvarjanju in mnenja sem da čudovito "pašejo" skupaj z šablonami Md.


Notranjost samo povezana z dvojnim ovalom.



Zadnja stran pa samo z dodatkom štampiljke ročno delo.

Voščilnico lepim k Tini v njeno Avgustovsko galerijo
in h Crafts 4 Eternity - - Enithig goes

Za navdih obiščite Andrejo in našo mesečno gostjo Hali.
Pridružite se nam in pokažite kaj lepega.



Komentarji

  1. Zelo lepa oblika je in tako elegantno si jo izdelala. Te orhideje ji krasno pristajajo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni se zdi, da ta oval in orhideje krasno pašejo skupaj. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni se zdi, da ta oval in orhideje krasno pašejo skupaj. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous :)
    Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo LiLi, čudovita je tale tvoja nova oblika voščilnice in fantastične barve si izbrala! Zelooo všečnooo :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Elegantna in zelo lepo pridejo do izraza senčeni robovi.

    OdgovoriIzbriši
  7. kakšna krasna eleganca je pa tole, ohoho ...
    tudi mene že čaka ta prekrasna šablona, komaj čakam, da se je lotim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale nova šablona je zelo lepa in skupaj z orhidejami izpade krasno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si senčila robove. Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Najprej...obema z Andrejo VSE pohvale, da se vama v tej vročini ljubi razmišljati o izzivih. Čeprav vsakih 14 dni...dnevi tako hitro bežijo, da imata kar fejst šiht. Kapo dol punci.
    Voščilnica pa čista eleganca....čao

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar