Lepo, vroče, poletje

Poletje letos zajemamo z veliko žlico in vsaj meni je tako prav.
Tudi Tina in Vladka sta se odločili, da v svojem izzivu - ko me inspirira želita videti 
POLETNO  USTVARJANJE.


 Kdaj se začne pravo poletje ? Ko obujemo Japonke !

 

Noro fajn poletno obuvalo, ki mene spremlja že celo življenje

 

Okrasila sem jih z Tildo, kateri sem oblekico izdelala v Paper Piecing tehniki. 
Podplati imajo "čepke" paščkov, kot tapravi podplati na japonkah.

Uživajte v toploti in siju sončnih žarkov, še prehitro nas bo zeblo..

Komentarji

  1. ooo LiLi kako čudovite japonke si izdelala in nanje položila lepo oblečeno Tildiko :-))
    Super ideja in še boljša izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  2. Superca. Lepo si jih izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi meni je to poletje pisano na kožo :) Še kosti se pregrejejo.
    Japonke - voščilnica je krasna in zelo dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Japonke so res zakon in dejansko tipični simbol poletja. Super si jih izdelala in dodala Tildo. Uživajte v poletju še naprej in naj čim dlje traja. Hvala, da ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  5. Noro od ideje do izvedbe. Japonke so take, da bi jih kar nataknila in Tildi se očitno na/v njih dobro počuti:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si jih naredila. Izgledajo kot prave.Tildica pa je kot češnja na torti.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  7. auu kako dobro, sploh tisti čepki na podplatih hi hi kot original, nimaš kaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne japonke si naredila, prav super so, hit poletja. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si naredila japonkasto poletno čestitko. :-) Japonke so pa res čisto originalne. Všeč mi je tudi Tildika, ki veselo čofota po vodi. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. kako super je pa tole, prav neverjetno. japonke so zakon, tako prave kot te še posebej!

    OdgovoriIzbriši
  11. Lili obožujem japonke - letos sem jih še v vodo obula zaradi ježkov.
    In tvoje papirnate japonke so čudovite ;)
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideja! Zelo luštne japonkice.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lili....tvoje japonke so mega!!! Čudovito si jih okrasila z rožicami in izbrala krasne papirje.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar