Craft-alnica # 139. - Bleščeče

Pozdravljene dva tedna sta za nami in spet smo tu z novo nalogo pri Craft-alnici. Da vas v teh vročih in za mnoge dopustniških dneh ne bova preveč mučili sva z Andrejo izbrali precej lahko nalogo in jo poimenovali 

BLEŠČEČE


Poročno voščilnico v rožnati in srebrni barvi sem izdelala na željo sodelavke.
Uporabila sem bleščeč srebrn papir in metuljčke vroče embossirala s srebrnim prahom. 



Ker sta na poroko odšli obe s sestro sem naredila še eno, za katero sem idejo dobila na zame vedno bolj nepogrešljivem Pinterestu.


Tale s srčkom na ozadju narejenim s šablono Spellbinders Fluer de lis, mi je res všeč, zato še v zeleno smetanasti kombinaciji.
Čeprav se na slikici  bolj slabo vidi sem tudi za zeleno uporabila bleščeč perlast papir.

Pridružite se nam, če vam le vročina in čas dopuščata.
Za navdih pa poglejte še k Andreji , Marini in K Anji Ž., ki je v Juliju  naša gostja.

Komentarji

  1. ooo LiLi, kako si bila pridna in naredila same bleščeče se voščilnice. Prav vse so mi zelo všeč. Parček je čudovit ... ozadje na kvadratnih pa fantastično!
    Vroč pozdrav iz Dalmacije :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Bleščeče zagotovo paše k poroki in lepo si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse tri so krasne, ampak zadnja pa zmaga. Čudovita je, super skombinirana, top. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Za poroko se res spodobi bleščeče, saj oba sijeta od sreče.
    Krasne voščilnice si naredila. Pri zadnjih dveh mi je všeč, kako si s šablono naredila ozadje. Lepo izpade.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoje poročne voščilnice se zelo lepo bleščijo :-) Krasno si jih izdelala. Ozadje na spodnjih dveh je čudovito. Sestavljena srčka pa tudi. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaaa, vse 3 so prekrasne, ampak tole ozadje za srčki je pa fenomenalno. Moram imeti, moram imeti.....

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovite so vse, s temi krasnimi ozadji, tako ovalnim kot tem čipkastim.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar