Craft-alnica #138. - PAPIRNI KOŠČKI (Paper piecing)

Živijo, dva tedna sta za nami in spet smo tu z novo nalogo v Craft-alnici. Tokrat se bomo igrale s papirčki in štampiljkami, zato sva 138. izziv poimenovali
 
PAPIRNI KOŠČKI 
ali paper piecing  
 
Tehnika izdelave je zanimiva majčkeno bolj zamudna a nič zato.
Izdelate lahko karkoli, samo da uporabite delček štampiljke odtisnjen  na dizajnerskem papirju, ki ga potem izrežete in  nato prilepite k preostali pobarvani štampiljki. Torej gre za nekakšno kombinacijo kolaž papirja in barvanja odtisa.
Jaz sem za osrednji motiv izbrala odtis deklice brez obraza. Njeno plisirano oblekico, trakec v laseh in sandalčke sem odtisnila na dizajnerski papir jih izrezala in nalepila na odtisnarejen na papir svetlo rožnate barve. 
 

Deklico sem izrezala in jo z 3D blazinicami nalepila na izdelan in okrašen tagec.


Ozadje sem okrasila z Tininimi šrampiljkami in napisom hvala, ki sem ga tudi dobila ob nekem naročilu od Tine. Metuljčka pa mi je radodarno poslala po pošti naša draga Tanja E.

Štampiljko deklice sem kupila pri našem tokratnem sponzorju


Pridružite se nam v tem vročem poletnem izzivu in nam pokažite kako se igrate s papirnimi koščki. Po navdih pa zavijte še k Andreji, Marini in naši mesečni gostji Anji Ž.



Komentarji

  1. O, Lili, kako lep tagec si izdelala! Deklici si oblekla prelepo oblekico. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, poletna oblekica na mični gospodični. Zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. LiLi, krasen tagec si naredila in dečvi nadela krasno obleko :-))
    Lepo si ga okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je čudovit tagec in gospodična je "oblečena" v prelepo oblekco ;)
    Morski pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. krasna obešanka, izziv pa mi je super, ker je nekaj novega zame in krasno izpade s štampiljkami. bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Šjoro si oblekla v fantastično oblekico in naredila čudovit tagec. Tehnika mi je sicer poznana, vnedar se je nisem še nikoli lotila. mogoče 1x, do takrat pa bom občudovala vaše umetnine ;).

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit tag, tako zelo lepo si vse skombinirala, da lahko samo občudujem. Res mi je nadvse všeč. In tudi krasen izziv ste tokrat izbrali. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna mična gospodična, z lepo poletno oblekco:)) Me mika ta tehnika, še nabiram informacije:)) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar