Craft-alnica #137. - KARKOLI, LE VOŠČILNICA NE

Pozdravljene, dva tedna sta za nami in spet smo tu z novo nalogo v Craft-alnici.
Ker v naših izzivih videvamo pretežno voščilnice sva se z Andrejo tokrat odločili, da jih izpustiva. Tako sva novo nalogo poimenovali
 
KARKOLI, LE VOŠČILNICA NE
  
naredite škatlico, knjižico, tagec, beležko...........

Mene so že pred časom očarali  "bodiji", katere sem videla pri Mojci. Vanje spraviš  nogavičke in jih tako  podariš ob rojstvu otročička. Prikupno in zelo domiselno darilce.

 Seveda se pri nas še vedno začne vse v modri barvi.


Šele potem pride na vrsto roza
 

Na koncu pas še parček.


Tudi pri meni skoraj ne gre več brez Tine in njenih krasnih izdelkov, tokrat štampiljk z napisom ob rojstvu.

V Juniju je z nami


Po navdih pa skočite še k Andreji in k Sonji ki je v juniju gostja Ustvarjalne ekipe Craft-alnice.

Komentarji

  1. iiijoj LiLi, tudi ti si se lotila bodijev (sedaj sem pa res že jaz na vrsti .-))
    Zelo lepo si ju naredila in izbrala krasen papir! Res čudovito darilo ...

    OdgovoriIzbriši
  2. takšen bodi je pa odlična ideja, mi je žal, da zanj nisem vedela kakšno leto prej, ko je bilo polno novorojenčkov okoli nas. in štampiljka je res super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Te bodije sem tudi sama občudovala pri Mojci. Tvoja dva sta prelepa. Super ideja za majhno pozornost ob rojstvu. :-)) Tinine štampiljke pa res postajajo nenadomestljive. :-))
    Hvala za čudovito izkušnjo, da sem smela z vama z Andrejo ustvarjati v Craft-alnici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, s temu lušnimi bodiji nas je Mojca res povsem očarala in tudi ti si jih čudovito izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bodiji s posebnim namenom so tudi mene očarali. Ljubki in res fantastično darilo ob rojstvu male bejbike.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je res super ideja :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna bodija z nogavičkami si izdelala, tudi meni so že pri Mojci padli v oči in so v mapi "enkrat naredi". Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšna super ideja in krasna izvedba. Sigurno jo bom uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  9. ma to je takoooo cart kompletek :). Res super izziv.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma tile bodiji so res cartkani... tud mene so ob ogledu Mojčinih začeli srbeti prsti. Všeč mi je tvoja izvedba z napisi spredaj.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar