Craft-alnica #136. - NEKAJ NOVEGA - NEKAJ STAREGA

Živjo, dva tedna sta za nami in dobro smo že zakorakali v mesec Junij. za prvi izziv tega meseca sva z Andrejo izbrali majčkeno nenavadno nalogo in jo poimenovali

NEKAJ NOVEGA - NEKAJ STAREGA

Od vas želiva, da nam na izdelku pokažete nekaj čisto novega, kar pri vas še nismo videle in nekaj starega, nekaj kar pri vas vidimo redno.
Lahko uporabite nove/stare tehnike, dodatke, ali materiale.., a ne pozabite v objavi tudi napisati kaj to je.
Takole sem se jaz lotila naloge


 Voščilnico namenjeno čisto svežemu polnoletniku sem okrasila bolj enostavno, saj takšni fantje nimajo preveč radi načičkanih stvari.


Čisto vsi dodatki na mojem izdelku so stari in iz zalog le štampiljka VSE NAJBOLJŠE, je čisto nova in sem jo za to priložnost uporabila prvič. Nova je tudi šablona s katero sem izrezala luknjičast trakec na katerem je napis.
Vidite naloga res ni pretežka, le navodil je tokrat malo več.

V Juniju je z nami
 

Za navdih pa skočite še k Andreji in k Sonji (OldPunca), katera nama bo v tem mesecu pomagala ustvarjati Craft-alnico.Lepo sta uporabili  stare in nove  pripomočke, tehnikame in dodatke....

Pridružite se nam

Komentarji

  1. LiLi, zelo lepo in predvsem zanimivo voščilnico si naredila. Všeč so mi barve, ki si jih uporabila :-)) Res je mladostna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, taprava je za tapravi rojstni dan:)) Super izbor barv in postavitev, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili, prekrasno si ustvarjala s starimi in novimi pripomočki. :-) Voščilnica je čudovita in res zelo primerna za svežega polnoletnika.
    Hvala, ker sta me z Andrejo povabili k skupnemu ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava fantovska voščilnica je in lepo si združila staro in novo.

    OdgovoriIzbriši
  5. super je, barve in zvezdice so prava kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa, kombinacija barv in zvezd. Brez Tine pa itak ne gre.lp.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa voščilnica, krasne barve in postavitev. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je fantastična in ravno pravšnja za frišno polnoletnost :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si skombinirala vse dodatke in naredila krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična kombinacija barv in oblik za najstnika!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar