Potapljač

Praznovanj v tej pomladi kar ne zmanjka in tako se lotila še čisto posebnega motiva. Za strastnega potapljača sem izdelala voščilnico z upodobitvijo njegovega hobija.


Z distress blazinicami sem pobarvala ozadje, nekaj kamenčkov, izrezanih iz papirja in pobarvanih z Vintage photo blazinico, malo morskega rastlinja in naprintana silhueta potapljača in dva čisto majhna motivčka morske zvezde in školjkic.
Napis vse najboljše in to je to.


Ker pa to ni ravno moj stil sem se je lotila s strahom. Na koncu sem kar zadovoljna z
izdelkom.
Še se bom igrala z tovrstnimi voščilnicami, paše malo spremembe.


Komentarji

  1. Tudi s tematskimi voščilnicami se lahko pohvališ. Prav lušna je in komot se lahko lotiš še kakšne. Če bo še danes tako padalo, bo Novo mesto izgledalo približno tako, kot tvoja voščilnica :)). čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Strah odveč, super je izpadla tvoja tematska voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno ti je uspjela, meni se jako svidja.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Sprememba vedno paše. :-) Čudovito ti je uspela. Prava podvodna scena. Super si pobarvala morje in morsko dno. Všeč so mi mehurčki, ki jih spušča potapljač.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna je, ja tematske voščilnice so zmeraj izziv, a praviloma si s končnim rezultatom zadovoljen :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tematske resnično zahtevajo od ustvarjalca kar nekaj razmišljanja, prelaganja in inproviziranja. Tvoja pokaže vse tisto, kar se potapljaču dogaja in si lahko zadovoljna. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti je uspelo. Je zahtevna tema in ti si se krasno spopadla z njo.

    OdgovoriIzbriši
  8. tematske voščilnice so zakon in tile mehurčki tudi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi malo drugačne voščilnice ti ležijo. Meni je prav všeč kako si upodobila podvodni svet :). Je pa res, da ko to 1x doživiš v živo, se ne more kosati nobena slika z vtisom in videnim pod vodo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar