Ko me inspirira # 36. - Nekaj zlatega

Obljuba dela dolg in jaz ga tokrat z največjim veseljem izpolnjujem. Verjetno ste večina pred mano opazile, da se bila izžrebana na Vladkinem blogu kot prejemnica čudovite nagrade.  Da sem srečna dobitnica sem izvedela šele, ko se je nagrada znašla v mojem nabiralniku. Presenečenje je bilo veliko in tudi sladko. Prav zato sem se odločila, da nagradico uporabim za tokratni Tinin in Vladkin izziv 
 
"Ko me inspirira."


Ozadje je preprosto, na bel papir sem s pomočjo Tinine plastične šablone in zlatega embossing prahu ustvarila le trak zlatih pikic. Nanj sem z 3D blazinicami pritrdila izrez lilij, katere so bile v darilcu. Lilije sem pobarvala z distress blazinicami. Tudi Vladkin napis "Mislim nate" sem odtisnila z Distress blazinico. Za poživitev pa sem nekaj zlatih pik prekrila z rdečimi izseki, ki jih naredim kar z kleščami za luknjanje.

 
 Vladka, hvala za nasvet. Se mi zdi, da mi je kar uspelo uporabiti šablonico.


Komentarji

  1. O, kako lepo se sveti zlata barva na tvoji voščilnici! Čudovito si uporabila nove pridobitve. Všeč mi je zlati "trak" iz pikic.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, zelo je lepa. Pike si res super poživila z dodatkom rdeče!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si uporabila nagrado. Sicer sem ti hotela predlagat.....če se ti slučajno šablona ne dopade, takole mimogrede....jaz je še nimam, .....samo predlagam, ....da je slučajno ne bi vrgla v kakšen kontejner :)) čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, to pa sem vesela, da si že tako hitro preizkusila svoje nove pridobitve in da da ti je prav prišel tudi moj nasvet. Meni se definitivno zdi, da ti je super uspelo uporabiti šablono in všeč mi je, kako si vse skupaj dopolnila s temi pikami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je, kako si uporabila dobljeno nagrado. Zlate pikice in nekaj dodatnih rdečih so krasno ozadje za lilijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si uporabila šablonico. Voščilnica je "preprosta" vendar hkrati fenomenalna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. nove pridobitve so vedno krasna motivacija za krasne stvari, kot je tale

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar