Craft-alnica # 134. - Sveti zakrament

Kako hitro bežijo dnevi in kar dobro smo že zakorakali v mesec Maj. Nova naloga in prva v tem mesecu ljubezni nas čaka tudi v Craft-alnici.
Ker je poleg ljubezni v Maju tudi vse polno otroških svetih zakramentov sva se z Andrejo odločili, da bomo dva tedna ustvarjali na to temo.
Izziv sva poimenovali kar

SVETI ZAKRAMENT

želiva videti izdelke namenjene Svetemu Krstu, prvemu  Obhailu, ali  Sveti Birmi.

V tem mesecu je z nami kakor sponzor Tina B. in njen Najlepši par, zato sem se odločila, da uporabom njene izdelke, pa še zelo lepi so mi .


Naredila sem tri enake voščilnice le barva sem za vsako izbrala drugačno. Prvo v belo zlati sem naredila brez napisa, na drugo v modri barvi sem dodala Tinin napis Sv. Krst in na tretjo v roza barvi napis Sveta Birma
Osrednji motiv je križ embosiran z zlatim transparentnim in belim prahom. 
Pri meni se na to temo kar dosti ustvarja


Za fante 


 Pa tudi za dekleta.

Kakor sem že prej povedala je z nami v Maju Tina B. in njen 


Za navdih pa poglejte k Andreji, Zvonki, ki je v mesecu Maju najina gostja in seveda tudi k Tini. Lepo so ustvarjale in komaj čakamo, da pogledamo kako ustvarjate ve.

Komentarji

  1. ooo LiLi kako si bila pridna tudi ti :-))
    Zelo lepo si se poigrala s križem Najlepšega para in nastale so krasne voščilnice. Jaz jih z njim pokažem v naslednji objavi (nisem pozabila nanj).
    Tudi ostala dva kompletka, tako za fantke kot za deklice sta prekrasna. Krasno si jih skombinirala. Voščilnica z dojenčkom pa je meni najlepša; zelo lepo si ga pobarvala. Pozdravček .-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauu kako čudovit izbor voščilnic za zakramente si pripravila. Vsi trije sklopi so krasni, ampak meni je najlepši srednji - obe v modrem sta čudoviti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep izbor čestitk za različne priložnosti si pripravila. Križ najlepšega para je čudovit v vseh barvnih kombinacijah. Vidim, da dobro obvladaš simbole svetih zakramentov. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne cestitke. Vrlo lijepo si ih ukrasila.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Lili, všeč so mi. Vse po vrsti so krasne, lepo izdelane, s primernimi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi tvoje so čudovite voščilnice. Res ste se maksimalno potrudile pri izdelavi in to vse tri. Žal pa se na te stvari nič ne spoznam, zato bo ta izziv zame ....en velik počitek. Pa še pasal mi bo. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. WAW svetovne voščilnice :). Ravno pravšnji izziv ste izbrale za ta čas, ko je vse polno "svetih" slovestnosti.

    OdgovoriIzbriši
  8. To pa je kar nekaj inspiracije na kupu. Pravilno da ko se lotiš, narediš več in ti morda ostane tudi kaj na zalogo. Lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  9. vse so prekrasne variacije in tako nežne ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za to lepo priložnost...vsi tvoji izdelki so mi zelo, zelo lepi!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar