Z BLOGA NA BLOG

Prav lepo pozdravljene!
Dobrodošli na praznovanju 5. rojstnega dne CRAFT-alnice.
Si lahko mislite, da smo že tako dolgo skupaj
CRAFT-alnica je v mesecu marcu dočakala svojo 5. obletnico in ker sva dobili ponudbo po sponzoriranju, sva se odločile, da  jo sprejmeva  in tako  naredimo prav  posebno "praznovanje".

Za našo slavljenko sem naredila voščilnico na kateri sem uporabila čisto nove šablone Marianne Design - Kale  in embossirno srajčko z izrezi.


V zgornji desni kot sem dodala štampiljko Najlepšega para in številko slavljenkinega  rojstnega dne.
Številka je tudi eden od pogojev pri ustvarjaju.  

KAJ MORATE NAREDITI ZA SODELOVANJE PRI PRAZNOVANJU?

1.

BLOG HOP bo trajal 3 tedne v tem času  naredite voščilnico na temo  "PRAZNOVANJE - KARKOLI" in obvezno na voščilnico dodate eno številko praznovanja.
2.
Na "praznovanje" se lahko prijavite z ENO voščilnico.
3. 
Obiskati in komentirati morate prav vse bloge ustvarjalk, ki bodo na "praznovanju". Ne samo "naju", Martine in CRAFT-alnice, ampak tudi vse ostale, ki se bodo prijavile.
 
Da ste prišle do mene ste že obiskale
in blog Mrs. Jagode.
Od mene pa skočite še k

Sponzor praznovanja "iz BLOGA na BLOG" je 

Živjo. Moje ime je Martina in prihajam iz Koroške v Avstriji
 . Živim blizu meje s Slovenijo in sem obiskovala dvojezično trgovsko akademijo v Celovcu. Ustvarjam že vse moje življenje, osredotočila pa sem se na ustvarjanje s papirjem (cardmaking, scrapbooking). Leta 2008 sem slišala za Stampin' Up! in nikoli si nisem mislila, da bom nekega dne postala njihova demonstratorka. Danes počnem ravno to. Januarja letos sem se odločila, da poskusim in to je sedaj moj biznis. 
 Želim vam veliko sreče pri Blog Hopu in se veselim, da bom prišla v stik s petimi srečnimi izžrebanci. Če imate kakršno koli vprašanje glede proizvodov Stampin' Up! vam z veseljem odgovorim.
Vse dobro, Martina

ki podarja za 5. obletnico 5 darilnih bonov po 10€ 

Praznujmo skupaj Craft-alničin rojstni dan.
 

Komentarji

  1. Še dobro, da se je ponudila Martina, da lahko tudi praznujemo :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila in jo krasno sestavila. Kale so zelo lepe.
    Lepe velikonočne praznike ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kale so čudoviteee. Jaz imam že ugledano tole MD šablono. Čestitke ob 5letnici in upam, da vas bomo imeli priložnost spremljati in sodelovati na izzivih še naprej! Pozdravček in vesele velikonočne praznike.

    OdgovoriIzbriši
  3. Osebno imam raje žive barve še posebaj če je tema praznovanje. Tale je pa dokaz da tudi umirjene barve pridejo zelo lepo....

    OdgovoriIzbriši
  4. O, Lili, čudovito čestitko si izdelala. :-) Krasen motiv in zelo lepo ozadje. Super ideja tale blog-hop. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo kako lepo izgleda! zelo je elegantna. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo nežna, čudovita voščilnica! Čestitke za prvih 5 let Craftalnice in vse zanimive izzive!

    OdgovoriIzbriši
  7. To skakanje z bloga na blog je res zanimivo.
    Voščilnica je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšne lepe kale, krasna voščilnia in to skakanje iz bloga na blog bo vsekakor zelo zanimivo. In seveda čestitke za 5 let.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovitka in vse naj naj za prvo petletko :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za prvih 5 let. Čudovita voščilnica, kale so prekrasne, prav tako pa ozadje in celotna postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  11. Naj čestitam tudi tebi za vse objave, ki si jih pripravila za Craftalnico in še za vse tiste, ki jih še boš. Vse najboljše za 5 let.čao

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita voščilnica z nežnimi kalami in najlepšim parom. Čudovita kombinacija! Zanimivo nalogo ste nam zadale, skakati iz bloga na blog.
    Iskrene čestitke za vse objave in izzive katere si in še boš pripravila za craftalnico. L.p.Polona

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna voščilnica. Čestitke za 5 let :). Le tako naprej. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovito si sestavila voščilnico. Tudi jaz se zelo veselim tega izziva. Ter tudi iz moje strani vse dobro ob 5. obletnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako čudovit izrez, meni ljubih cvetlic. Čudovito si jih umestila na voščilnico. Prelepa je. Čestitke za 5. obletnico.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitke ob 5. obletnici. Čestitka, ki si jo pripravila je čudovita. Tele kale izgledajo res super.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke ob 5. obletnici CRAFT-alnice. Voščilnica je prav elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna čestitka in lepo vnešen napis najlepšega para.Čestitke ob 5. obletnici.

    OdgovoriIzbriši
  19. Lepo sestavljena voščilnica vidim, da tudi številka 5 ne manjka :).

    OdgovoriIzbriši
  20. Čestitke za 5. obletnico in za ves vloženi trud. Voščilnica je krasna, te kale so res nekaj posebnega. Lp

    OdgovoriIzbriši
  21. Najprej čestitke za 5-toobletnico. to ni kar tako, sploh ker je potrebno si izmisliti nove in nove izive, prirpaviti izdelke in potem seveda še komentirati. Vse pohvale! Kale so čudovite - mi deluje tako, bolj poročno, elegantno, bogato :).

    OdgovoriIzbriši
  22. Kot prvo so mi tvoje voščilnice vedno bile zelo všeč in spet ti je uspelo narediti lepo in elegantno voščilnico. Kot drugo pa čestitke za obletnico in upam da bomo praznovali še dosti takšnih obletnic.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  23. Čestitke ob 5 obletnici Craftalnice :-)). Tvoje čestitke so izredno lepe in tudi ta, ki si jo izdelala mi je zelo všeč

    OdgovoriIzbriši
  24. čudovita šablona in zelo lepo sestavljena čestitka. In vse najboljše craftalnici!

    OdgovoriIzbriši
  25. Najprej čestitke ob peti obletnici, predvsem pa še naprej tako ustvarjalno in polno izzivov za nas ;) všeč so mi kale, zagledajo elegantn, kot se za tako obletnico tudi spspodobi!

    OdgovoriIzbriši
  26. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  27. mmm kale, moje najljubše! Čudovita je! Čestitke ob peti obletnici!

    OdgovoriIzbriši
  28. Čestitke ob peti obletnici. Krasna elegantna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  29. Čestitke ob peti obletnici! Sem vesela vsakega izziva na Craftalnici in hkrati upam, da jih bo še mnogo.
    Tile dve kali sta super, lepo dodani na voščilnico in všeč mi je, ker prevladujeta le dve barvi. :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Čudovite kale. Moja najljubša rožica. Voščilnica kot celota deluje zelo umirjeno in je pravi navdih.

    OdgovoriIzbriši
  31. Zelo lepo sestavljena, elegantna in umirjena voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  32. Čestitke ob 5 obletnici Craftalnice... zelo poseben izziv ste nam zadale in vesela sem ga. Krasno voščilnico si izdelala, preprosta v svoji nepreprostosti... sem jo šla kar parkrat pogledat in občudovat.

    OdgovoriIzbriši
  33. lepo je praznovati z vami ta pridnimi puncami vašo 5. obletnico. Vse najboljše & prisrčne čestitke.
    Voščilnica je zelo lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Čudovita voščilnica s krasnim motivom. Čestitke ob 5. obletnici!

    OdgovoriIzbriši
  35. Že 5. obletnica :) Kako hitro gre :) Tele Kale na voščilnici so čudovite...

    OdgovoriIzbriši
  36. Prelepa voščilnica, bogata a vendarle ne preveč polna, res elegantna, kot so že dekleta pred menoj napisala. Hvala, ker že pet let vztrajate, zelo lepo od vseh članic, lepo je imeti naš blogizziv :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Čudovito voščilnico si izdelala. Obožujem kale. Čestitke! Lp

    OdgovoriIzbriši
  38. čudovita, tudi meni so kale zelo ljube.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar