Konjiček

Pred časom je na moji mizi nastala voščilnica za Tejo. Deklico kar dobro poznam po pripovedovanju njene mamice. Teja je luštna, živahna, skodrana deklica, ki nadvse ljubi konje in tako  hodi tudi na ure jahanja.


Da se je prelep konjiček iz kompleta Inkadinkado znašel pri meni je bil aktiviran kar manjši krog ustvarjalk. Krasno je, da se lahko zanesem na ustvarjalne prijateljice. Janja in Ivi hvala!


Ozadje sem naredila z reliefno mapico zidu Marianne design, v notranjosti pa sem uporabila izreze opek istega proizvajalca.
Rožnato rjava kombinacija je bila barva okraskov na Tejinem praznovanju,  meni pa je ta kombinacija med najljubšimi ustvarjalnimi barvami.

Uživajte v prazničnih dneh, ki so pred nami.
Pozdravček Lili


Komentarji

  1. Za malo ljubiteljico konjev si izdelala krasno voščilnico v ravno pravi barvni kombinaciji. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa voščilnica s super glavnim elementom:), verjamem, da bo pri Teji imela posebno mesto.
    Se pa strinjam, da so naše soustvarjalke super punce. Pripravljene so pomagati in nas reševati ob zagatah. Tudi sama imam take dobre izkušnje.
    LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa, tako skladno je vse na njej. Hkrati pa tudi zelo nežna kot se za deklico spodobi. Verjamem, da je bila zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lili, voščilnica je zelo lepa. Poleg motiva in barve, mi je zelo všeč rozetka s črko. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lili, čudvito voščilnico si izdelala. Všeč mi je barvna kombinacija in postavitev. Rozetka s črko je super ideja in lepo paše v zgodbo. :-)
    Lepo je vedeti, da se vedno lahko obrneš na prijateljice ustvarjalke, ki ti pomagajo s pripomočkom ali nasvetom. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Veseli me, da si le prišla do odtisa (tudi jaz imam te štampiljke - lahko me pocukaš za kdaj drugič :)). Krasna voščilnica, v nežnih tonih. Kot nalašč za deklico.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, Helena. Hvala za prijaznost <3. To je tisto kar šteje :)

      Izbriši
  7. Oooo kako lepa voščilnica! odtis je krasen in všeč mi je kako si dodala na voščilnico začetnico imena. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si skomibnirala konja in rozeto z inicialko. Mala jahalka je bila zagotovo navdušena :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar