Craft-alnica #133. - Slika kot inspiracija

Pozdravljene še zadnjič v mesecu Aprilu. Ker smo bile v tem mesecu v Craft-alnici kar zahtevne od vas, saj smo poleg treh izzivov pripravile še praznovanje, se vam zato posebaj zahvaljujem, za vse prijavljene izdelke. Hvala, ker ste nam zveste.

Naloga za naslednja dva tedna je majčkeno lažja od prejšnje. 

SLIKA KOT INSPIRACIJA 

smo jo poimenovale.


Zanima nas kako vas navdihuje predlagana slika. Ne pozabite pa, da sta na njej le dve barvi, vi pa lahko dodate še eno po lastni izbiri.


Mene je navdihnil cvet Španskega bezga. Rada imam opojni vonj, ki se ravno v tem času širi iz vijoličnih grmov kateri rastejo pri skoraj vsaki hiši in vrtu.
Približno dve leti je v moji lasti Lotv- jeva štampiljka španskega bezga, ki sem jo uporabila za ta izziv.


 In ker mi je Španski bezeg všeč tudi v beli barvi sem naredila še eno, tako za zraven, saj ji za izziv manjka ena barva.


Še malo in zakorakali bomo v mesec Maj, ali veste da imenujejo Španski bezeg tudi Majnica?
V mesecu Aprilu je z nami 


Pridružite se nam v zadnjem Aprilskem izzivu, po navdih pa skočite še k Andreji in k Tini, ki je naša mesečna gostja.

Komentarji

  1. ooo LiLi super te je navdihnila moja slika :-)) Čudovito voščilnico si naredila in jo prav zanimivo sestavila. Tudi beli španski bezeg je krasen. Oba si zelo lepo pobarvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, čudoviti sta ♥. Sama postavitev bezga v prelep okvir, je odlična, barve vse skupaj lepo dopolnijo. Oba motiva sta zelo lepo pobarvana. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj španski bezek je prdišal do mene. :-) Prelepo si pobarvala cvetove na obeh voščilnicah. Všeč mi je okvir, v katerega si postavila kanglico s cvetjem. Pa tudi papir za ozadje na obeh voščilnicah je zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe voščilnici sta zelo lepi. Občudujem krasno pobarvana motiva <3.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepi sta obe voščilnici. Krasno si skombinirala barve, izreze in pobarvan odtis.

    OdgovoriIzbriši
  6. A bejš no, lažja naloga... Mi je pa zadnje čase res všeč, da so ideje na Craft-alnici nekaj posebnega in da je treba včasih vključit tudi možgane (moji so že od včeraj vklopljeni, glede na to, da so 5 dni počivali na morju, ni vrag, da ne bo padla kakšna dobra ideja). Važno je pa sodelovati, a ne??
    Obožujem španski bezek in tvoji so kot pravi...imam občutek, da sem jih tudi zavohala prek ekrana. Čudovito pobarvani in z okvirjem so kot slika in ne voščilnica. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta čudoviti :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  8. oooo kako lepi okvirčki in krasen brve! zelo všeč! lp

    OdgovoriIzbriši
  9. na obeh so mi še posebej všeč tako barve kot okvir!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si uporabila štampiljko. Obe voščilnici sta čudoviti. Dopade se mi kako si odtisek vstavila v okvir, da deluje kot prava slika :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar