Craft-alnica #132. - ORIENT

Pozdravljene, dva tedna sta minila in spet je tu nova naloga v Craft-alnici.
Ker je zunaj že topla pomlad smo se odločile, da se podamo na potovanje v daljne  kraje.
Novo nalogo smo poimenovale

ORIENT

Na izdelku  želimo videti pridih orientalske kulture, narave, ljudi, pismenke...
Torej pokažite nam pridih Kitajske, Japonske, Indije.... nekaj kar vas spominja na vzhod.


 Štampiljka Geisha Anya je že zelo dolgo med mojimi štampiljkami, a sem jo uporabila prvič. Dizajneski papirčki iz kolekcije The Mariposa so se mi zdeli tako eksotični, ravno pravi za podlago mali gejši.


Češnjevi cvetovi in žuželke ne smejo manjkati na orientalski voščilnici, škoda le, da sem se prepozno spomnila, da bi bili boljši od metuljev kačji pastirji.
Robovi papirja z metulji so odrezani z šablono Najlepšega para, zato jo prijavljam tudi v njihovo Aprilsko galerijo.

V mesecu Aprilu je z nami naš zvesti 


Pridružite se nam na potovanju po vzhodu, po navdih pa zavijte še k Andreji, Tini in v Ustvarjalni dotik.

Komentarji

  1. O, Lili, kako lepo si izdelala voščilnico! Mala gejša je zelo prikupna, dodatki pa čisto tapravi.Rdeča barva za osnovo pa najboljša izbira. .-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, odlični si zajela orientalski duh!!! Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi ti si se krasno lotila tega zanimivega izziva.

    OdgovoriIzbriši
  4. LiLi, čudovita je in všeč so mi močne barve, pravzaprav rdeča, ki prevladuje.
    Lepo si dodala tudi rožice v kotu :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je, prav vse mi je všeč na njej. Meni se ta tema zdi dokaj zahtevna, tebi je pa super uspela. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Izziv mi je zelo všeč. Krasno voščilnico si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Izziv je bil zelo zanimiv- vščekam drugačnost in nekaj novega. Tvoja gejša je čudovita :).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar