Ko me inspirira #35. - Tresočka

Obljuba dela dolg in tudi jaz sem se lotila tresočke. Tina in Vladka sta se odločili, da jih še ne smemo poriniti v pozabo. Prav je tako, saj so zelo luštne za izdelavo in prijetne za pogled.


Seveda sem še vedno močno pod vplivom voščilnic za novorojenčke in dečke.


Šablona Marianne design konjiček  čisto nova in prvič uporabljena za izziv.


Ker se mi je zdelo, da pri tako lepem motivu  resnično ne sme biti viška sem naredila kar dve na isto temo in tako uporabila negativ in izrez.
 
 Hotela sem uporabiti tudi sequins bleščice, pa mi nekako niso bile všeč. Že v trgovini sem se odločila, da bom raje uporabila perlice.  Sequins pa so ostale na polici.

Uživajte v tednu ki je pred nami. 
Pozdravček Lili


Komentarji

  1. Zelo sta mi všeč obe. Konjiček (zelo simpatilčna šablonica) in ti nežni modri odtenki so res prava kombinacija za fantka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, čudoviti tresočki sta. Nežni in primerni za novorojenčka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta mi zelo všeč. Tako nežni sta in tale konjiček mi je všeč tako negativ kot pozitiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super tresočke in res si se prav odločila da si uporabila perlice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. AAA krasni sta, obe, čeprav mi je druga malce bolj pri srcu ( mogoče) :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe zelo lepi, super šablonca :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta simpatični in res ne vem za katero bi se bolj ogrela.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo, zelo lepi, nežni in simpatični sta tvoji tresočki. :-) Super si uporabila konjička, tako izrez, kot negativ.

    OdgovoriIzbriši
  9. OOO, všeč mi je, kako si uporabila negativ za tresočko!!! Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu...čeprav se komaj sedaj oglašam s komentarjem.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar