Kapica

Kašna je naloga vsake babice? Da razvaja vnuka, je malčkovim staršem v pomoč in oporo. Babica lahko na skrivaj in odkrito kupuje sladkarije, bere pravljice in plete čudne kape.

Za veliko babičinih nalog in pravic je naš Blaž še premajhen, a bo zrasel in jaz jih bom z veseljem izpolnjevala.

Čudne kapice pa pletem že sedaj.


 Minions, risanka ki je pred časom obnorela moje otroke. Priznam, da so tudi meni prav simpatični.
Tako mi ni bilo prav nič težko, ko me je hčerka prosila za Minjonsko kapo.
sprašujem se kakšne želje bo še imela ?


Moji trije lepotci.
Kako hitro otroci zrastejo, zdi se, da sta "ta velika strica"  ravnokar prišla v moje življenje.

Komentarji

  1. Ojoj...ne vem ali mi je bolj všeč kapica al tvoji trije mušketirji. Carsko kapo si naredila in čestitke za tegale luštnega sončka. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. he he eh lepotci, kapica pa carskaaaa

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo LiLi kako fletno kapico si mu naredila :-))
    Ampak "tvoji" 3 so pa pozerji ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kapica je super, ampak tvoji trije so pa svetovni:)), lep pozdrav babici - babica:)) Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako zelo lepo si opisala vse pravice in dolžnosti babice. :-) Vem, da se jih že sedaj striktno držiš, predvsem pravic, in da bo v bodoče tudi tako. :-) Kapica je svetovna, tvoji trije fantje pa tudi. :-) Vidi se,kako zelo sta strica ponosna. Verjetno imata že kup idej, kaj vse bosta Blaža naučila, ko malo zraste. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kapica je čudovita. Krasne fante imaš :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je super tale fotka. Kapa pa je itak zakon. jaz sem vedno za odštekane kape.

    OdgovoriIzbriši
  8. Težka odločitev med simpatičnimi termi mušketirji ali navihano kapo... Pridn ababi si, ni kaj :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar