Craft-alnica #130.- KRILA

Pozdravljene, hitro sta minila dva tedna in spet smo skupaj v Craft-alnici.
Drugo nalogo v mesecu marcu smo poimenovale 

KRILA
  Na izdelku morate uporabiti  krila. Zaželjeno je, da ima krila osrednji motiv.
Lahko je metulj, ptica angel, krilata vila, čebelica, pikapolonica... 



 Pri meni so prvi v vrsti ptički. Pomlad se prebuja in Gregorjevo je za nami.Čudovita šablona Marianne Design ne rabi nobenih dodatkov


Tudi v notranjosti  voščilnice zaljubljena ptička.
Barvanje in senčenje z Distress blazinicami.


 Ker mi je tema zelo všeč sem se odločila, da naredim še eno z krilato vilo
V malo netipični barvni  kombinaciji zame.

 
Štampiljka in papirčki  Lotv.
 Luštno je bilo spet vzeti v roke barvice in barvati odtise.

V marcu je z nami RAYHER.


Lepo sta se s krili poigrali tudi Andreja in Tanja E. ki je najina gostja v mesecu marcu.
Pridružite se nam. Poletimo skupaj v pomlad.

Komentarji

  1. o kolk lepo:))) se mi dopade:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni "krilati" voščilnici si ustvarila. Težko se je odločiti, katera je lepša. :-) Na prvi čudovita šablona kombinirana z lepim papirjem ne rabi ničesar drugega, spodnja z vilo pa je v prelepi barvni kombinaciji in prav prisrčno simpatična. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta krasni! Moram priznati, da mi je prva malo bliže :) Barve so mi nekako bolj pisane na kožo. Druga pa me privlači zaradi svoje razigranosti.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti sta. Te kar poneseta in dvigneta v tej prebujajoči se pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi pri tebi je že prav pomladno s temi svežimi barvami in s ptički, ki se ženijo. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastične barve, ni kaj. Zelo zanimiv izzziv ste izbrale :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne vem, za katero bi se odločila, vsaka ima svoj čar:)) Lepo barvasta krilata vila pa tudi uspešno lovi ravnotežje:) Izziv je pa super, saj krilatih stvari kar ne zmanjka.
    LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. LiLi obe sta čudoviti. Pri prvi mi je všeč fantastična šablona MD, katero si zelo lepo osenčila, pri drugi pa pomladne barve in nagajiv motiv :-))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti sta!!! Na prvi pogled sem za prvo mislila da je okvir z a sliko. :-D Lepo!!! :-D
    Druga pa je tako srčkana.... všeč so mi LOTV štempiljke. Zelo lepo si pobarvala vilo.
    Barve ki si jih uporabila na obeh voščilnicah so mi zelo všeč. :-D
    Sončni pozdravček :-)
    Milka xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Uau prav obe sta lepi, ampak taprva mi je vzela dih, tako je čudovita! LP

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni sta obe zelooo všeč - pri prvi me pritegne način, kako je pobarvan relief, izbira papirja in barv pa tudi sam motiv, pri drugi pa je vila tako skrajno ljubka, da je težko pogledati stran. Všeč mi je tudi, kako je sestavljena - zeleno roza kombinacija in čipka z biseri, se mi zdi, da lahko prav začutim mehkobo njenega krilca in pajčevine, ker so zraven puhasta peresa. Hkrati pa igriva in vesela, lepa, pomladna. V bistvu so mi tvoje voščilnice zadnje čase izredno všeč. Kar gledala bi jih :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne šablone si uporabila na prvi in luštkan motiv na drugi. Ja, pomlad je tu :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Vauuuu, čudovite šablone. res bi bilo čisto odveč še kaj dodajati. Druga pa je prav pomladno iskriva in nagajivih barv. Obe sta super!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar