Craft-alnica #129. - Povej z verzom

Pozdravljene, hitro sta minila dva tedna in spet smo skupaj v vaši in naši Craft-alnici. Pred nami je nov mesec, prvi pomladanski in Craft-alnica se bo za dva tedna zavila v lepe besede in misli.
Prvi izziv v mesecu Marcu smo poimenovale

POVEJ Z VERZOM

Verz ali misel je lahko naprintana, odtisnjena ali napisana.
Na izdelku pa ne smete uporabiti štampiljk z različnimi motivi!

Sama sem se odločila za  pesem Toneta Pavčka, ker mi je med najljubšimi in ker v mesecu Marcu praznujejo MAME.
 



Za ozadje sem uporabila reliefno srajčko Marianne design, tej sem še pomagala, da ima izreze, naslednje jih bojo imele že v originalu.


Šopek vrtnic bi bil v veselje vsaki mami zato sem jih dodala kar v vogalčke.

V mesecu Marcu je naš sponzor 
 
 
Po navdih pa skočite še k Andreji in Tanji E., ki je v mesecu Marcu gostja ustvarjalne ekipe
 Uživajte v sončku, pa ne pozabite, 14.3. se dobimo v Rayherju.
Pozdravček Lili



Komentarji

  1. O, kako je lepa, s krasnim ozadjem -super si se znašla z reliefno srajčko, ki si jo z odprtinami odlično popestrila, z rožicami in s tem res večno lepim verzom, ki vsaki mami takoj sede v srce. Tako kot tvoja voščilnica. Lepo bodi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. WAW - fantastično si se znašla z embossing srajčko, pa čeprav si jo malo priedila. Vrtnice in verz pa sta TOP :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar zasije ta roza barva izpod šablone. Čudovita. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. LiLi, čudovito voščilnico si naredila in zelo lepo napisala :-))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je, in ti verzi mi vedno privabijo solze na oči. Popolna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito voščilnico si ustvarila. Verz je prelep, barva mi je všeč, okrasila pa si jo carsko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. res čudovita tale voščilnica...prav vsaka mam bi je bila vesele. brez izjeme!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita in bogata voščilnica za mamo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa, bogata in z verzom, ki te gane. Jaz namreč hitro jokam:)) Mama, katerakoli, jo bo zelo vesela. Pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna, nežna voščilnica, kot je lahko le mama!

    OdgovoriIzbriši
  11. Lili, zelo je lepa. Roižice v vogalih so prav prikupne.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  12. Lep verz na lepi, romantični s shabby chic pridihom voščilnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar