Craft-alnica #128. ROČNO IZDELAN CVET

Pozdravljene, dva tedna sta za nami in spet smo skupaj z novo nalogo v  Craft-alnici.
V naslednjih štirinajstih dneh želiva videti od vas. 
 
 ROČNO IZDELAN CVET

Na izdelku uporabite izklesano (izštancano)ali izrezano rožico s šablono, katero pa morate ročno oblikovati v3D dimenziji. Lahko je iz poljubnega materiala. Kupljena in izoblikovana rožica ne pride v poštev.
 
Čeprav je bilo težko sem z novimi šablonami Mariane design počakala na prav ta izziv , da sem prvič izrezala orhideje. Pobarvane in senčene so z Distress blazinicami.


Tinina čudovita napisa združena v enega sta popolna podlaga za prelepo cvetje
 In tako moja voščilnica roma tudi v njeno galerijo meseca FEBRUARJA.
 

Upam, da naloga ne bo pretežka in da vam bo z izziv ročno izdelati okrasje za vaše voščilnice ali kakšne druge izdelke.
 
 V mesecu Februarju je naš sponzor 
 
 
Po navdih pa skočite še k Andreji in v Februarju k Moi, saj veste naša mesečna gostja ustvarjalne ekipe je.
Uživajte v prvih pomladnih dneh.
Pozdravček Lili


Komentarji

  1. Krasna voščilnica, še posebej mi je všeč zelena osnova- meni pisana na kožo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne barve si izbrala za ta izziv in orhideja...čudovita je. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, krasne barve si izbrala. Rožice si zelo lepo naredila.
    No, cela voščilnica je krasna.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica z orhidejo. Sama sem razmišljala kakšno lepo darilo bi si sama zamislila. Kupljena orhideja v kombinaciji z voščilnico. Prelepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, tele MD orhideje so tudi mene očarale. Jaz nisem mogla čakati in sem jih nekaj že izrezala, zdaj pa bom imela izgovor, da še kakšno novo za aktualni izzv ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ijoj, kako lepa voščilnica! Čudovite barve si izbrala in zanimivo obliko. Rožice so top! :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Lili, naredila si krasne cvetove orhideje. Čestitka je nežna in romantična.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res se krasno sklada tale tvoja orhideja in napis. Zelo lepo kombinacija vseh izrezov in embosiranih delov. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito si jih pobarvala in sestavila, vse skupaj pa povezala v čudovito čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne rožice in zelo lepa barvna kombinacija. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  11. LiLi, čudovit cvet orhideje si naredila :-))
    Zelo luštna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastična, bogata, dovršena... WAW, tele orhideje so popolna zmaga in verjamem, da ti je bilo teško čakati z uporabo. Včeškam na polno ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lili. voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar