Craft-alnica #127. - NEGATIV

Pozdravljene. Dva tedna sta za nami in spet smo skupaj v novem izzivu Craft-alnice.
Prva naloga v mesecu Februarju je malce drugačna kakor smo jih navajene a je ravno zaradi tega še bolj zanimiva in še večji izziv za ustvarjanje.
 
NEGATIV

smo jo poimenovale in od nas zahteva, da uporabimo "NEGATIV" izreza iz šablone. Na izdelku ne smetmo uporabiti izrezka iz šablone kot osrednji motiv, kot ga uporabimo v večini primerov, temveč tiste dele, ki jih običajno ne uporabimo, oziroma jih zavržemo.
 

Na prvi voščilnici sem uporabila negativ ovala, pod katerim se skriva zasanjena dama.
 

Čisto v Vintage stilu sem jo okrasila z rožicami našega mesečnega sponzorja.


 Na drugi pa sem uporabila le negative, šablona Memory box je čudovita in že dolgo pri meni doma.


Napis v noranjosti voščilnice tudi negativ. Šablona iz trgovine Mavelu.

V mesecu Februarju je z nami  DARILNICA KLAVDIJA


Po navdih pa skočite še k Andreji in k naši mesečni gostji Moi .
Obe sta se lepo poigrali z negativi.

Komentarji

  1. Krasni voščilnici si pripravila za inspiracijo. :-) Obe sta čudoviti, ampak moje srce je tokrat ukradla nežna vintage voščilnica. Pravi cukerček. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv izziv in dobro ti je šlo z negativi. Sploh negativ pri drugi mi je zelo všeč, saj si dobila zanimiv učinek.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo LiLi kako sta fletni :-))
    Na prvi mi je všeč njen vintage videz, na drugi pa krasen izbor "negativčka". Res si uporabila krasno šablono in nato vse skupaj malo dvignaila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lili navdušena sem nad tvojo vintage voščilnico in dama je čudovita. Okrasila si jo s čudovitimi vrtnicami - krasno so oblikovane. Tudi druga je zelo zanimiva in posebna. Izziv pa je 1A - morda pa se le pridružim ;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako super si uporabila negative. To zagotovo ni preprosta zadeva, ampak s svojima voščilnicama si pokazala, kako lepo lahko izpade.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta čudoviti in pokazala si, da negativi sploh niso tak Bav-bav ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimivo je tole s temi negativi izrezov. Prva in druga sta krasni; prva bogata, pri drugi pa negativ veliko bolje pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo dobro si uporabila negative. Obe sta fenomenalni.
    Pva mi je pisana na kožo, saj mi je vintage stil zelo všeč. Druga pa res nazorno pokaže uporabo negativa.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta zelo lepi, vsaka po svoje, pri drugi mi je všeč, ker si večkrat uporabila isto šablono in ustvarila pravi rožni vrt. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito si uporabila negative na drugi, ki mi je zelo všeč. Lepo si sestavila tudi prvo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Hotela sem komentirati prvo voščilnico, ker mi je zelo všeč - motiv zasanjane dame in super postavljene čudovite rožice in listki, pa čipka in metulji z biseri... res paša za oči. Potem mi je pa sapo zaprlo, ko sem prišla do druge - igra senc in popolno ujemajoče se barve, glossy dodatek in vrvice, tudi fotka je zelo uspela. Bravo :) Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar