Ko me inspirira #33 - ČIPKA

Ne sodim med tiste ljudi, ki si ob novem letu zadajo cel kup zaobljub. V letošnjem letu pa sem naredila izjemo. Zaobljubila sem se, da bom vsaj enkrat tedensko naredila objavo na blogu in da se bom kar se da redno udeleževala domačih izzivov.



 Prvi izziv katerega se tudi drugače največkrat udeležim je Tinin in Vladkin. Tokrat želita videti ČIPKE.
Ob besedi čipka se v moji glavi porodi ideja o nečem starinskem in  damskem.
Zelo rada imam takšen stil in ugotavljam, da sem se mu kar malo izneverila.


                Za osnovo sem uporabila stare kartone, katere sem našla med pospravljanjem službenega arhiva.  Čipkast rob sem naredila z veliko "štanco". Dodala pa sem še pravo čipko na rob lista. Motiv čajnega servisa je iz čudovitega lista papirja Grapfic 45. Seveda pa vintage voščilnica ne more brez papirnatih vrtnic, listkov in seveda senčenja z distress blazinicami.  
 Želim vam lep preostanek tedna.
Pozdravček Lili

Komentarji

  1. Zelo lepa, tako polna, glamurozna.Čestitke in lep pozdrav:), Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Lepe kombinacije barv in dodatkov. Sledim objavam, lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Damska in zelo bogata. Krasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vintage stil obvladaš v nulo. :-) Čudovito si sestavila voščilnico. Vesela sem tvoje novoletne zaobljube, saj tvoje mojstrovine vedno z užitkom pogledam. In letos jih bo še več, juhuuu! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Vintage moj najljubši stil. Zelo lepo narejena voščilnica. Krasen motiv z dobro postavitvijo.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. LiLi, čudovito vintage voščilnico si naredila. Všeč mi je, ker si jo naredila zeooo bogato z rožicami :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole je pa oh in ah lepo! Prav ne morem se je nagledati!!! Do zanjega papirčka mi je všeč :-). Sem vesela za tvojo letošnjo zaobljubo in se že veselim tudi vseh tvojih bodočih prispevkov :-).

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna, bogata in vse je tako lepo sestavljeno v čudovito celoto.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo za tvojo novoletno obljubo. Se že veselim tvojih čudovitih izdelkov.
    Ta voščilnica je krasna, lepo jo dopolnjuje čipka in rožice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se zdijo tvoje letošnje zaobljube super, ker bom lahko večkrat videla, kaj lepega si ustvarila :) In me veseli, da že uresničuješ vse skupaj z najinim izzivom. Tale je res taka prava tvoja, lepa. Hvala, da ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uuauu kako lepa vintage voščilnica. Jaaa drži se zaobljube ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. oooo čudovita, zelo lepe tople barve. lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj, kako je meni ta všeč. Vintage stil je itak zakon. Odlična ideja.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa vintage voščilnica in včasih so zaobljube potrebne, da damo od sebe več, kot bi sicer. Na koncu pa smo sami najbolj zadovoljni. Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši
  15. Lili naredila si prelepo vintage voščilnico. Graphic 45 so tudi mene začarali in ti si papir prelepo okrasila. Zelo všeč so mi rožice!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar