Craft - alnica #126. STRESENA VOŠČILNICA (shaker card)

Pozdravljene. Hitro sta minila dva tedna in spet smo z vami z novim izzivom v Craft-alnici.
Med ustvarjalkami je že dolgo časa pravi hit in zato smo se tudi v Craft-alnici odločile, da za 126. izziv izdelamo Streseno, potreseno .....

SHAKER CARD

Izdelati morate "potreseno" voščilnico, ki bo imela kakršnekoli okno in bodo v njem vidni delčki bleščic, papirčkov,......, ki se premikajo.


Že v lanskem letu me je navdušila z takšno voščilnico v katero je skrila kavo naša Januarska gostja Jana.
Nisem se mogla upreti ideji, da jo izdelam tudi sama.


Kar nekaj težav sem imela z okenčkom, saj je kava precej debela.
A kjer je volja je tudi pot, obod obroča sem naredila kakor če bi izelovala škatlico, kar iz papirja.

 Naj vam tekne skodelica prave, črne , dišeče kave.
V mesecu Januarju je z nami 


Po navdih pa skočite še k Andreji, Jani in našemu mesečnemu  sponzorju.
Pozdravčk Lili

Komentarji

  1. mmm kavica.. izvirna ideja.. lepo :) Lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili super si uporabila Janino idejo s kavo in naredila fantastično- dišečo tresočko :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, kako zanimivo ! Meni je prav všeč ;)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  4. tale pa je prava kofetarska in zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si naredila, tapravo za kofetkanje. Zelo lepi okraski in vse skupaj tako lepo paše skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa in zanimiva voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Je kar zadišalo po kavi :). Krasno sestavljena voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si se spomnila, kako zapakirati kavna zrna v tresočko. :-) Do mene je pridišalo po kavi. :-) Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jooj Lili super si ujela kavna zrna v shaker voščilnici in zelo sem vesela, da sem ti bila za navdih :))) všeč mi je kombinacija papirja v ozadju, ki si ga zelo lepo pričarala s čipko. Tudi tvoja skodelica je wwwaauuuu in jutri zjutraj, ko si bom skuhala kavico se bom zagotovo spomnila tudi nate ;)))
    Draga Lili še enkrat hvala za gostovanje v CRAFT-alnici!
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmmm, kakšna dišeča voščilnica. Fajn si rešila problem z debelimi zrnci. Voščilnica je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lili, voščilnica je lepa, domiselna in dišeča ... mogoče bi bilo treba narediti kakšno luknjico, da bi še bolj dišala ;)
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  12. Najprej sem se nasmejala - sem na hitro prebrala naslov - STRESNA voščilnica!!
    Super si jo izdelala, všeč mi je lonček in napisa zraven zrn.

    OdgovoriIzbriši
  13. LiLi, lepo tresočko si naredila :-)) Tako vintage.
    Sprva je tudi mene mikala kava, še dobro da sem se potem spomnila na jesen .-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo, punce, če bo katera kadarkoli rabila delat čestitko zame....
    Točno tekaj takega rabim:)
    Jaz sem namreč strastna kofetarica ;)
    Vglavnem super je

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar