Ko me inspirira #32.

Božične zvezde so meni zelo lepe in ljube praznične cvetlice, škoda je le, da v našem pretoplem stanovanju ne zdržijo dlje kakor čez praznike.

Letos pa sem jih dodala tudi na praznične voščilnice.

Končno sem uporabila šablono venčka na katerega pa sem namesto originalnih jesenskih listkov dodala božične zvezde. Obe šabloni  Cottage Cutz sta že nekaj časa v moji škatli.


Božične zvezde pa želita  videti tudi Vladka in Tina na svojem izzivu  - Ko me inspirira -.
Namenoma nisem za njun izziv izbrala Tinine šablone, pa jo imam, ta pride na vrsto v naslednji objavi.

Bodite lepo in uživajte v prazničnem vzdušju.
Pozdravček Lili


Komentarji

  1. Tvoj venček na steni je prav fantastična pogruntavščina. :-) Čudovito serijo si izdelala. Mislim, da sem se zaljubila na prvi pogled. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. LiLi, krasen venček si naredila in zvezde so zelo lepe! Všeč mi je tudi lepo narejeno ozadje :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Noro dobra pogruntavščina :). Všečkam idejo z zvezdami na venčku in seveda vse vkup na steni :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe so in dobro si dopolnila venček z božičnimi zvezdami. Jaz obožujem to šablono :) Hvala da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo so mi všeč tvoji leseni venčki z ljubkimi rožicami...sploh na lepi opečnati podlagi. Res hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu...veselim pa se tudi naslenje objave ;-))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite so, super si skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako so lepi venčki. In kako lepo ozadje! Kombinacija naravne osnove in belih kartončkov mi je tudi všeč. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  8. No, so šablone le prišle na vrsto in škoda bi bilo, če jih ne bi uporabila.
    Voščilnice so enkratne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lili....prekrasno ozadje krasijo resnično ljubki venčki. Všeč mi je kako si jim dodala božično zvezdo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar