Ko me inspirira #31. - Hvala ti za vse

Z namenom sem čakala te dni za objavo na Tininem in Vladkinem izzivu hvaležnosti.
Voščilnica katero sem namenila za izziv je narejena za mojega moža, ki je včeraj praznoval svoj rojstni dan.


Moj mož je moj prvi kritik in ker vem, da nima preveč rad bogatih voščilnic sem zanj izdelala čisto preprosto CAS voščilnico.

Igor, hvala za vse, za najin dom, tri čudovite otroke, potrpljenje in ljubezen, katere sem deležna.
Hvala tudi za 24 let zakona v katerem sva izkusila vse mogoče, večina tega naju je utrdila.
Obletnico poroke praznujeva prav danes, zato še en razlog več za čakanje z objavo.

Trije srčki ponazarjajo najine tri otroke, hvala Tini, da mi jih je poslala. Zaradi srčkov je primerna tudi za njeno galerijo meseca novembra.

Imejte se radi in bodite hvaležni za vsak dan.
Pozdravček Lili


Komentarji

  1. Lepo voščilnico si naredila za svojega moža.Čestitke obema :)
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam možu in mu želim veliko srečnih in zdravih let.
    Voščilnica je zelo lepa in bogata zaradi polperlic.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekaj kar je narejeno za posebno osebo in z veliko mero ljubezni ne more biti drugačno kot čudovito! Super ideja s tremi srčki. Čestitke možu za rojstni dan in obema za obletnico! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke možu in vama za obletnico. Krasno CAS voščilnico si mu naredila. Lepo praznujte. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si tole napisala in zelo lepo naredila zahvalnico za svojega moza. Jaz vama zelim se veliko lepih skupnih let. Hvala, da si se nama pridruzila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke obema & še na mnogea lepa leta.Lepa zahvalnica je nastala in je že prav, da smo počakali ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna voščilnica za posebno osebo v tvojem srcu. :-) Zelo mi je všeč. Čestitke slavljencu in vama obema za prehojeno skupno pot. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili, kako lepa in hvaležna objava. Z njo in voščičnico si mu zagotovo polepšala dan! Res hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa gesta in lep zapis - še veliko krasnih skupnih let vama želim! Voščilnica je čudovita in všeč mi je ideja s srčki.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za obletnico in možu za rojstni dan. Take objave je tako lepo brat, ker to pomeni, da se lahko imajo po 24. letih zakonci še zmeraj radi.
    Še na mnoga srečna leta skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite voščilnice. In čestitke za obletnico :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lili, čestitam obema. Zelo lepo si jo naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Preprosto lepa :) in pa seveda čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  14. Lili čeprav z zamudo, ampak iz srca...še na velikoooo skupnih let. Voščilnica za možeka pa je čudovita!
    Lep teden ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar