Craft-alnica #122. Ustvarjanje z otroci, ustvarjanje za otroke

Pozdravljene še zadnjič v mesecu novembru. Pred nami so predpraznični dnevi in prav se nam je zdelo, da se nam v ustvarjanju pridružijo tudi naši najmlajši .

USTVARJANJE Z OTROCI, ZA OTROKE

smo poimenovale nalogo za naslednja dva tedna.

Če imate le možnost naj se vam, pri ustvarjanju pridružijo otroci, če pa te možnosti nimate, pa pokažite nekaj, kar boste podarile otrokom. Tega v prihodnjih dneh ne bo manjkalo.

 
Jaz sodim v skupino, katera bo ustvarjala za otroke. Moji otroci so ustvarjanje te vrste že prerasli, torej sem v naši hiši največji otrok prav sama. Še dobro, da bom po novem letu dobila družbo.

 
Voščilnice v obliki Božičkovega plašča pa bom poslala na domove prijateljev, kjer otroci še z iskricami v očeh pričakujejo Božičkova darila.

Pa pri  vas, verjamete v Božička, moj nečak pravi, da prihaja dokler zares verjameš vanj.

Še zadnjič je v Novembru z nami 
 
 
Za naključno izbrano nagrajenko  poklanja 
 
 
 Za vse TOP3 male ali velike ustvarjalce pa


Pridružite se nam v zadnjem novembrskem izzivu . Če se le da naj se vam pridružijo vaši najmlajši in skupaj bomo pričakali prve decembrska dni.
Po navdih pa skočite še k Simoni, Janji in Andreji.  Pa tudi k Barbari iz Ustvarialnega dotika, tudi pri  njej so ustvarjali mali prstki.


 

Komentarji

  1. Božičkov plašček je res krasna voščilnica za otroke. :-)) Tvoji plaščki pa so pravi cukerčki. Tudi sama sem v enakem položaju, kot ti: največji in edini otrok pri hiši. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Nekaj otrok bo zelo veselih, ko bodo dobili tako simpatične voščilnice - domiselno si jih izdelala, prav luštne so :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne plaščke si naredila LiLi :-))
    Takole na kupu jih je prav lepo pogledati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit plašček si naredila. Mislim, da bodo otroci zelo vseli, ko ga bodo dobili.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušni plaščki in super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Le kdo se nebi razveselil čudovitih plaščkov. Tudi sama sem, tako kot si zapisala ti, pri hiši največji otrok, a smo veliko ustvarjali, ko sta bila mlajša in to ostane. Tudi sama pripravljam darila za velike in male otroke. Se vam pridružim.

    OdgovoriIzbriši
  7. lili, krasne čestitke. sem že kar dve leti odločam, da naredim nekaj podobnega.
    mi je tale božičkov plašč prav prisrčen motiv.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Plaščki so tako lušni, da si moram idejo shraniti za naslednje leto :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Pol pa jaz definitivno verjamem, ker Bozicek pride vsako leto :) Super lusne so, se mi zelo dopadejo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudoviti Božički so nastali za male prstke.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lili...zelo lepe Božične obleke si "sešila".
    Uživaj v vikendu, Jana

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar