Noč čarovnic

 
Da ne bo pomote nisem nekakšen Halloween navdušenec a, ko sem v Lotvejevi spletni trgovinici videla tole lepotičko sem jo morala imeti. Motivček mi je tako simpatičn, da je joj.


Pobarvala sem jo s suhimi barvicami, nekako se mi zdi, da mi ostale tehnike barvanja niso tako na kožo pisane. Mogoče pa jih le premalo vadim?


Nič zakompilciranega malo rožic in še ena izmed novih pridobitev v moji ustvarjalnici, Čudovita pentlja Mariane design.

Voščilnico prijavljam  na Lotv-jev izziv kjer tokrat niso izbirčni. Anithing goes ali kakor jaz temu pravim, karkoli.  Tako so zapisali v zahtevo za Oktobrski izziv.


Uživajte v toplih jesensih dneh.
 Pozdravček Lili






Komentarji

  1. Simpatična čarovnica, tista, ki bi jo lahko posvojil. Pobarvala si super:)
    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Res zelo simpatičen motiv in krasno pobarvan. S suhimi barvicami? Bravo! :-)) Lepo si sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta motiv je res super in super si skombinirala s papirji. Jaz bi se prej skregala s temi barvami verjetno :), pri tebi pa ima vse svoje pravo mesto.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijepa je čestitka. A čarobnica je stvarno posebno simpatična.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. lili, kraso si pobarvala in skombinirala čestitko!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lili to pa je čudovita voščilnica in krasno si skombinirala barve.
    Črtasto ozadje z trakom iz kock se super ujema. Pa še pentlja mi je všeč.
    Tudi čarovnica je simpatična!
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Res luštkan motivček in lepo pobarvana in sestavljena!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica in imaš prav - motiv je fenomenalo cartkan :)!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen motiv, ki si ga super pobarvala. Navihana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo luštna čarovnica :) in lepo sestavljena voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. What a wonderful card! I love the little yellow and black bow!

    Thanks for joining our Lili of the Valley 'Anything Goes' Challenge!

    Good Luck

    Hugs

    Erica x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar