Craft-alnica #119. - Barve jeseni

Živijo, hitro sta minila dva tedna in spet smo z vami v novem izzivu Craft-alnice. Ker smo že zakorakali v jesen smo si v našem timu zaželele videti vaše izdelke v toplih jesenskih barvah.

V pomoč vam dajemo barvno paleto


Za jesensko obarvano voščilnico sem  uporabila Tinine super lepe listke, kateri so mi resnično zelo všeč. 


 V notranjosti voščilnice je odtisnjen simpatičen ježek.

 


Tina je naša spremljevalka v Oktobru



 In za nagrado podarja krasen kompletek šablone in štampiljke.



Najlepši par je slovenska blagovna znamka štampiljk, rezalnih šablon in po novem pa tudi plastičnih šablon. V spletni trgovini si lahko pogledate, kaj vse sem oblikovala za vas, na blogu in Facebooku pa lahko vidite Najlepši par `v akciji` :-). Prisrčno vabljeni!

 Po navdih pa skočite še k Simoni, Andreji, Janji in tokrat tudi k Tini, pa seveda v naravo, katera se je že odela v tople jesenske barve.

Komentarji

  1. Krasno jesensko voščilnico si sestavila. Listi so res lepi, ježek v notranjosti pa prav ljubek.:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Na prelepem "lesenem" ozadju se čudovito prepletajo jesenski listki.
    Deluje zelo toplo in domače ;)
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesenska idila, z zmagovalnim ježkom :). Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni čestitki v jesenskih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pričarala si pravo jesensko vzdušje.Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ustvarila si krasno jesensko čestitko. Ježek v notranjosti pa doda piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe jesenske barve si pricarala in vse skupaj deluje tako naravno, leseno. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj prav skomine mi delaš s temi listki, pa tako se prepričujem, da jih ne rabim (pravzaprav se denarnica pritožuje, hehe) ... Krasno jesen si pričarala!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepo si uporabila Tinine štampiljke. Prekrasna je. : )

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa voščilnica, krasne barve in pa super uporabne Tinine štampiljke:)), vse štima.
    LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lili, že na blogu sem jo občudovala. Veš kako mi je všeč, kako si z listki naredila `vzorčni papir`, nato pa jih še nekaj pritrdila gor. Krasna ideja in čudovita izvedba. Zelo, zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar