Craft-alnica #118 - ROZA PENTLJA, simbol boja proti raku dojk

Pozdravljene v Novem izzivu in novem mesecu. Tema za prvi Oktoberski izziv je

ROZA PENTLJA

nalogo pa nam je tokrat izbrala Janja.
Z izzivom se pridržujemo akcijam v "rožnatem oktobru".
Tokrat izjemoma izdelujemo le voščilnice.
Na voščilnicah so lahko pentlje vseh velikosti in oblik a naj bojo v roza barvi.



Europa Donna Slovenija je članica evropske zveze Europa Donna, s sedežem v Milanu, ki šteje že 46 držav članic. Smo samostojna, neodvisna, neprofitna organizacija civilne družbe. Povezujemo zdrave ženske, bolnice z rakom dojk, posameznike in strokovne institucije v Sloveniji v boju proti raku dojk. Glavni cilj slovenskega združenja za boj proti raku dojk je vsem ženskam v Sloveniji zagotoviti enake možnosti za zgodnje odkritje bolezni, takojšnje in učinkovito zdravljenje in rehabilitacijo.




Rak dojke je najpogostejši rak pri ženskah. V Sloveniji letno zboli več kot 1200 žensk. Mesec oktober je svetovni mesec boja proti raku dojk, ki ga tudi v okviru Slovenskega združenja vsako leto obeležujemo. V letošnjem letu bi radi pripravili nekaj novega, svežega in pozitivnega z namenom osveščanja in detabuiziacije raka dojk. 


  V ustvarjalnem timu Craft-alnice vljudno naprošamo vse ustvarjalke,
da stopimo skupaj in prijavljene izdelke na izzivu
poklonimo združenju Europa Donna.


V mesecu Oktobru bo z nami Tina in

   
Najlepši par je slovenska blagovna znamka štampiljk, rezalnih šablon in po novem pa tudi plastičnih šablon. V spletni trgovini si lahko pogledate, kaj vse sem oblikovala za vas, na blogu in Facebooku pa lahko vidite Najlepši par `v akciji` :-). Prisrčno vabljeni!
 Tina podarja super nagradico in z malo sreče je lahko tvoja. Seveda je  v stilu rožnatega Oktobra
Pridružite se nam v prvem oktoberskem izzivu in  s tem naredite nekaj lepega in plemenitega. Pišite nam na elektronski naslov
 
da vam lahko sporočimo naslov kamor boste lahko poslale svoje izdelke.
Po navdih pa kot vedno pokukajte k Janji, Simoni, Andreji in tokrat tudi k Tini.
Pridružite se nam.  

Komentarji

  1. Vse tri so čudovite!!!
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne su. Ne znam koja mi je ljepša.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo Lili kako so luštne! Vsaka zase je svoja zgodba! Všeč so mi vsi motivi, ki si jih uporabila!
    Prave cartike :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tri voščilnice ...3 zgodbe v kateri se marsikatera lahko najde.....krasne....lepa gesta....sem zraven. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito in domiselno si uporabila roza pentlje na svojih voščilnicah.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne voščilnice si izdelala in se mi zdi da tudi čedalje bolj uporabne.Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne voščilnice in plemenit namen.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse tri so cudovite in zelo lepo izdelane.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica in gesta :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepe, metuljčkata mi je prav posebna, enostavna, čudovita :) namen pa super.

    OdgovoriIzbriši
  11. Oooo, tukaj se je pa pospravljalo. :-)) Lepo si preuredila svoj blogec. In zelo lepo si ustvarjala. Vse tri voščilnice so mi zelo všeč. Za favoritko sem si pa izbrala tasrednjo s pisavo za ozadje in metuljčkom. :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse tri si lepo naredila.V oči pa mi je padla predvsem tretja.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  13. Lili prav vse tri so čudovite in všeč mi je tokratna gesta.
    Upam, da se pridruzimo v čim večjem številu.
    Lep vikend ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  14. Vse tri so čudovite, s sporočilom in ta gesta mi je zelo všeč:)
    LP

    OdgovoriIzbriši
  15. Super akcija, upam da se naslednje leto ponovi! Čestitke so krasne, najbolj všeč pa mi je druga - preprosto lepa!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar