Jesenski dnevi

JESEN
(Zvezdana Majhen)
Sonce je spakiralo le najdaljše žarke,
za slovo obliznilo gozd in mestne parke.

Bolj in bolj oddaljeno vse šibkeje greje,
list za listom rumeni, vsak dan je hladneje
Z zlatom barvana jesen nas povsod obkroža
in z megleno sapico po obrazu boža.

  
Pred nami so jesenski dnevi in upam, da za odtenek  lepši kakor so bili poletni. Veselim še že jesenskega sonca, ki popoldne ogreje in svežih jesenskih juter, ko te hladen zrak na poti v službo predrami iz dremavosti.



 Tinini listki so takoj po objavi, da so naprodaj bili moji favoriti. Obožujem jesenske barve zato je ideja o voščilnici nastala še preden jih je poštar prinesel v moj nabiralnik. Voščilnica je preprosta in to tudi zato, da jo lahko prijavim  na Tanjin izziv  Cas voščilnic.

Uživajte v jesenskem soncu.




Komentarji

  1. Zelo lepo voščilnico si naredila. Tudi zapis besed si skrbno izbrala.
    Upajmo, da bo jesen res kaj lepša od poletja.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili res prekrasna CAS voščilnica in všeč mi je kako si uporabila
    Tinino šablono. Zelo, zelo všeč!
    Lep vikend ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno! Tako voščilnica, kot besede o jeseni. :-) Kot bi pihnil veter, dvignil kup listja in ga odložil na papir. :-) Popolnoma sem navdušena nad tvojo CAS voščilnico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa, jesensko obarvana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lili, kako sem vesela, da ti je komplet tako všeč. Jaz pa sem srečna, ko vidim nov način, kako listke še lahko uporabim :-). Super ideja in krasna izvedba...hvala za navdih!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sploh ne morem verjeti, kako lepi izdelki nastajajo s kombinacijo preprostih pripomočkov. Jesen, če je sončna, je res lahko lepo pisana. Hvala, ker si se nam pridružila na CAS izzivu. Pridi še ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je vsec preprostost te voscilnice. Prava jesenska je. Ves da so meni tudi tako zelo vsec sveza jutra, ki me zdramijo in topli dnevi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili, krasno si uporabila Tinine liste. Zelo sta mi všeč obe.

    OdgovoriIzbriši
  9. lep pozdrav :))) ekole tudi jaz pohvalim tvoje izdelke lepo ustvarjas:). jaz samo kvackam ti pa si vsestranska hihi:) res lepo:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Izjemno mi je všeč! Pa jesenska pesmica tudi, hvala :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar