Craft - alnica #117. - Slika kot inspiracija

Živijo, dva tedna sta naokrog in pred nami je nova naloga v Craft-alnici. Čudovito slikico za navdih je pripravila Andreja. 


 in ga poimenovala 

SLIKA KOT INSPIRACIJA. 
Rade bi, da se na izdelku čimbolj približate barvam ali motivu na slikici in da vključite vsaj eno gobico. 

Mušnica, prelepa a strupena krasi naše gozdove, malokdo se ne razneži ob pogledu nanjo, a le ob pogledu.

  Ni bilo težko saj imam mušnice zelo rada. Za  izziv se uporabila  čudovito digitalno slikico      Gobje hišice


Vsi dodatki na voščilnici vključno s papirjem pa so iz mojih zalog.

V septembru je z nami


Darilnica Klavdija je del podjetja Storitve Klavdija in je rasla čisto tiho in počasi, bila je moj prosti čas, moja peta ljubezen. Letos teče že peto leto, odkar sem jo predstavila tudi vam, hkrati pa sem v začetku leta prišla do točke, ko se je bilo potrebno odločiti, ali zaključimo ali pa resno nadaljujemo. Sedaj je hobi postal služba in vsak dan sem vesela in hvaležna, ker med ustvarjalkami resnično ni dolgčas. 





Trgovinica ponuja končne izdelke slovenskih ustvarjalcev ter ustvarjalni material za papirčkanje in nakitkanje. Z vsakim dnem rastemo in upam, da vam bom vedno lahko ponudila nekaj novega in zanimivega. Najdete me na www.darilnica-klavdija.si ali FB strani


Po predhodnem dogovoru, pa me lahko obiščete tudi na Viru pri Stični, kjer si bom z veseljem vzela čas za vas. 


Lep pozdrav, Klavdija




Za naše nagrajenke so pripravili lepe nagradice, naključno izžrebana dobi 




Vse tri  Top tri izbrane pa


Po navdih pa skočite tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima Andreji, Simoni in Janji. Odlične gobarke so.

Komentarji

  1. Kako simpatičen dom za gozdne škatke :)
    Zelo lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo Lili zelo lepo ti je uspela inspiracija in voščilnica mi je zelo všeč!
    Krasno štampiljko si uporabila in jo super pobarvala :-))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako prikupna je tale gobja hiška! :-) Zelo lepo si pobarvala motiv in ga okrasila. Pikčast papir mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wwwauuu...Lili, kako simpatična hišica! Zelo všeč mi je pobarvan motivček in v ozadju je krasen pikast papir.
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. kako luštna je tale hiška in super pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravljična mušnica. S pikastim papirjem si naredila pravo sceno. Všeč mi je. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako luštna gobja hiška in na vrtu še posebej lepe rožice :). Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatična je! Se mi zdi, da so mušnice en tak zelo hvaležen motiv, vedno me raznežijo, pa ne vem zakaj.....:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale tvoja gobja hišica je res čudovita. Prava pravljica.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar