Craft-alnica #116. - Čipke


Pozdravljene v prvem izzivu v mesecu Septembru. Leto se je že prevesilo čez drugo polovico in večina se nas je vrnila z težko pričakovanih dopustov. Polne novih moči se bomo spet srečevale v vaši in naši Craft-alnici. Prvi izziv v septembru nam je izbrala Janja in ga poimenovala 

ČIPKE

Mene je z nalogo zelo razveselila saj obožujem čipke.


  Na prvi voščilnici sem uporabila papirnato čipko. Izrezala sem jo z Prima metal Die-cuts.  rožice pa tako ali tako vedno spremljajo moje izdelke. Vrtnice so kupljene pri naši  prijazni septemberski sponzorki.


Na drugi pa je dodana prava čipka in ne iz papirja. Osrednji motiv spet Lotv- jev, košara vrtnic ( Basket of roses) papirnate vrtnice in metuljčki
.
Nov mesec, nov sponzor. v Septembru je z nami
Darilnica Klavdija je del podjetja Storitve Klavdija in je rasla čisto tiho in počasi, bila je moj prosti čas, moja peta ljubezen. Letos teče že peto leto, odkar sem jo predstavila tudi vam, hkrati pa sem v začetku leta prišla do točke, ko se je bilo potrebno odločit ali zaključimo ali pa resno nadaljujemo J. Sedaj je hobi postal služba in vsak dan sem vesela in hvaležna, ker med ustvarjalkami resnično ni dolgčas. Trgovinica ponuja končne izdelke slovenskih ustvarjalcev ter ustvarjalni material za papirčkanje in nakitkanje. Z vsakim dnem rastemo in upam, da vam bom vedno lahko ponudila nekaj novega in zanimivega.
Najdete me na www.darilnica-klavdija.si ali FB strani (https://www.facebook.com/darilnicaklavdija.si?ref=hl). Po predhodnem dogovoru, pa me lahko obiščete tudi na Viru pri Stični, kjer si bom z veseljem vzela čas za vas.

Za naključno izžrebano je Klavdija pripravila res lepo darilce.



    
     Izbranim top tri ustvarijalnega tima pa Klavdija podarja bon
 



Pridružite se nam v septemberskih izzivih po navdih pa skočite še k Janji, Andreji in Simoni. Lepo so se poigrale s čipkami.

Komentarji

  1. Zelo lepi sta obe, čipka pa je res en super dodatek ali glavni motiv na voščilnicah in pri drugih ročnih izdelkih
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta zelo lepi in čipka se lepo poda k obema, tako papirnata, kot prava :-)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Se vidi, da imaš rada čipke, ker imajo tudi one rade tebe :) Krasni in romantični voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne su obje. Romantične i nježne.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovitki. Všeč mi je, ker si za ozadje uporabila romantične papirje, ki skupaj s čipko "omehčata" celoten izgled.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čipka meni še vedno simbolizira romantiko in je dejansko primerna prav za vse priložnosti -zelo lepi voščilnici si nam pirrpavila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lili obe sta zelo romantični ;)) in na prvi mi je zelo všeč motiv!!!
    Tudi sama zelo rada uporabljam čipke;))) in spet je en super izziv...
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo Lili kako je čudovita tako prva kot druga in všeč mi je vintage stil in barvna kombinacija! Lepo si ju sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar