Regratova lučka

Čez poletje se je v moji škatli z Lotv- jevimi štampiljkami nabral kar zajeten kupček novosti. Počasi bodo, sedaj, ko se nam bližajo še hladnejši dnevi prišle na vrsto ena po ena.



Danes vam pokažem vilo z regratovo lučko. Štampiljka nosi pomenljivo ime Time flies, čas resnično hitro beži  saj smo že čisto na pragu jeseni.

Prvič sem se lotila barvanja odtisa z Distress blazinicami, v veliko pomoč mi je pri tem bila Andreja Z nasveti me je opogumila, da sem sploh poskusila. Vem, da ni najboljše, a bom vztrajala in že naslednjič bo mogoče bolj všečno.

Pozdravček Lili

Komentarji

  1. iiijoj Lili, kako je cart :-))
    Zelooo lepo si jo pobarvala in voščilnica izžareva v vsej svoji lepoti!!!
    Upam, da so te distressi navdušili; mene so in barvic sploh ne vzamem več v roke .-)
    Sem vesela, da si se pridružila puncam pri DTju in držim pesti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je
    veselim se prihajajočih tvojih objav in prikaaza novih pridobitev
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je. Zelo luškan motiv in seveda super lepo pobarvan. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Glede na to, da sem čisti laik v barvanju vem pa, kaj je dobro pobarvano.... super +5 dam za tvoje barvanje. Motiv je pa cartkan. Distressi so tudi moji zvesti pomočniki pri senčenju in ne vem, kaj bi brez njih, vendar pa še nisem poizkusila barvati z njimi .... obstaja kakšen link ali pa filmček o tem ???? Saj vem, da je hecno, ker o tem sprašujem ... ampak vsega pa tudi ne morem vedeti. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako cool je tole. Jaz bi tudi imela eno tako veeeeliko regratovo lucko in bi pihala v njo :) Vsec mi je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cart motiv in vsekakor barvanje za 5+ :). Jesen res trka na vrata in taki motivo bodo postali stalnica na naših izdelkih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luškan motiv si si izbrala in naredila prav prikupno voščilnico.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili, krasna je! Nič kaj se ne vidi, da si začetnica, ker je čudovito pobarvana.
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Res je zelo lepa in super si jo pobarvala. :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoja vila je vrhunsko pobarvana, celotna voščilnica pa zelo lepo sestavljena. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lušten motivček, in odlična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lep izbor barv in tudi motiv je prav simpatičen.O barvanju pa ne bom izgubljala besed.....pobarvan fantastično.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  13. What a beautiful LOTV you have created. It's stunning. Thank you so much for applying to join the Bearly Mine Design Team. I will be in touch ASAP after the call closes to let you know the outcome. Many thanks, Kym (Bearly Mine Designs Team Leader)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar