Sončnice

Toliko poročnih voščilnic kakor v zadnjem času pa še nisem naredila. Večina je bila kar precej v klasičnih barvah ljubezni, zadnja pa resnično predstavlja poletno poroko. Nevesta ima rada sonce in sončno cvetje zato je v šop izbrala sončnice.  


Kar malo s strahom sem se je lotila, saj rumena ni ravno moja ustvarjalna barva.

 
 A sem na koncu z narejenim kar zadovoljna. Mislim, da se sončničnih porok ne bom več lotevala s strahom.

Uživajte v sončku.

Komentarji

  1. Me veseli, da lahko prva komentira; moja pa je rumena, pa tudi ne ustvarjam prav pogosto v tej barvi. Je pa res sončna in pozitivna in taka "cortna".

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko se človek nečesa loti, kar gre. Četudi rumena ni tvoja barva za ustvarjanje, tega ni videti, saj si naredila krasno in zelo toplo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Rada imam soncnice in tudi ti si jih lepo vkomponirala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar brez strahu - 100% ti je uspelo :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa kombinacija poročne voščilnice s sončnicami.
    Rumena barva - pozitivna barva ;)
    Pozdravček, Jana
    P.s. Pokukaj v moj kotiček, kjer je skrit bonbonček ;))

    OdgovoriIzbriši
  6. U, vrhunska je! Zelo lep šopek iz sončnic naredila. Sicer pa, kdor zna, zna tudi v rumeni barvi izdelati krasno voščilnico :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. A ne, kako se nam včasih kakšna barva zdi težka za ustvarjanje - pa se na koncu vse prav krasno izide, ko se enkrat lotimo izziva - tudi tebi je čudovito uspelo s sončnicami.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar