Preprosto

Kar nekaj se je zadnje dni ustvarjalo v moji kuhinji. Večinoma je bilo že videno in stokrat premleto, meseci za nami so namreč prinesli kar nekaj porok, birm, krstov in 50 letnic. Lepotička pred vami pa je bila narejena čisto spontano, zame, za v prelepo leseno škatlo, ki jo je enkrat z veliko ljubezni in potrpežljivosti okrasila pridna Mravljica.


Za osnovo sem uporabila čisto navadno belo čestitko, kateri sem dekorativni rob izrezala z zadnjo pridobitvijo, Spelbindersovimi  A2 Bracket Borders. Dolgo sem jih imela na listi želja. V notranjost sem prilepila še eno osnovo, narejeno iz perl rožnatega papirja katerega kupujem v Evropairju.
Citat ali verz Toneta Pavčka, organza mašna in vrtnica so le popestritev čudoviti borduri.


Preprosto in čisto malo kičasto pravijo moji domači.


Komentarji

  1. Meni pa se ne zdi prav nič kičasto :) Ta rob je res lep in krasno si vse skupaj dopolnila z rožnatim papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa kombinacija bele in rožnate barve. Robna štanca pa je čudovita kot celotna voščilnica.
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnica je prav elegantna in lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Eh, res ni kičasto! Romantično krasna je, za nežne duše.

    OdgovoriIzbriši
  5. Niti malo ni kičasta tale lepotička. Zelo lepa in nežna je. Mi je pa jasno, zakaj si želelal imeti tole šablonico :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je! Mislim, da prav pentljica z rožico dodata pravi čar čestitki - da ni preveč prazna. Pa še malo bleščeča - kot se za poroko spodobi :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Barbara (Ustvarjalni dotik)

    OdgovoriIzbriši
  7. Malo zamujam, pa vseeno, čestitke je čudovita:)

    OdgovoriIzbriši
  8. To je pa lepo, da si zase izdelala voščilnico! Lepa in nežna je, prav nič kičasta.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar