Pred dopustom

Še malo in tudi moja malenkost se bo preselila v morske kraje, sicer za kratek čas, a vseeno.
Zadnje dni bolj malo ustvarjam, nastopilo je ustvarjalno zatišje. po treh kar polno zasedenih mesecih (beri poroke, rojstva, birme in obhajila), so moji prijatelji in znanci odšli na dopust.


A čisto brez papirčkov ne gre, pred časom sem za Craft-alnico izdelala zeleno okroglo škatlico. Danes vam pokažem še eno, tokrat v roza barvi.



Še dobro, da v službi porabimo veliko lepilnega traku.

Če katero zamika in ima prazne "dulce" lepilnega traku pa prilagam še navodila. Kaj bi ustvarjalke brez Pinteresta.

Komentarji

  1. O, sestrica od moje zelene <3 Lepa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa. Uživaj na dopustu! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna. Ugodan odmor.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. oooo kako lepa škatlica! enkratna. pa uživaj na oddihu. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. O, spet ena lepotička! Ko se vrneš iz morja, vabljena na kavo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa je, taka romanticna. Uzivaj na morju in se privosci si malo oddiha od vsega, tudi ustvarjanja.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, hudo. Jaz pa že nekaj časa tuhtam, kaj naj z vsemi temi tulci. Hvala. Škatlica je čudovita. Pa maksimalno uživaj na zasluženem oddihu.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo Lili, kako čudovito vintage škatlico si naredila :-))
    Ta starinski stil ti zelooo leži!
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna škatlica! Hvala za idejo in uživaj na dopustu :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili, uživaj na dopustu.
    Škatlica je čudovita. Lp, Janja

    OdgovoriIzbriši
  11. Lili...wwwauuuu... čudovita šatuljica v mojem vintage stilu. Res mi je zelo všeč!!!
    Uzivaj na dopustu.
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar