Pred dnevi je poštar v mojem nabiralniku pustil dragoceno pošto . V njej je bila pošiljka meni najljubših štampiljk z punčkastimi motivi.

 Deklica je kot naročeno prispela tik pred Kresno nočjo, še malo in pričelo se bo poletje.


Lepotičko ki se imenuje Midsummer"s night in je iz zadnje Lotv - jeve zaloge je tudi bila v tej pošiljki. Takoj sem se je lotila in res sem uživala v barvanju in sestavljanju .
 
 

Na voščilnici sem uporabila tudi čisto novo rožico iz Magnolijine zbirke, priznam, da v moji ustvarjalnici ni ravno veliko njihovih izdelkov a se časi tudi tu očitno spreminjajo.

 
 
 Seveda je bilo v kuverti še več štampiljk a ta mi je bila najlepša, tako, da bo na druge treba  še malo počakati.
Imejte se lepo in uživajte v poletju.



Komentarji

  1. Res je lepa
    in krasno stremi v nebo
    le kaj ji zvezdica povedala bo?
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškana navihanka. Zagotovo ima praprotna zrna v čeveljčku in posluša kaj se pogovarjajo živali :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako ljub mi je ta motiv in kako si zelim, da bi se lahko kdaj samo za kratek cas pomanjsala in se skrila pred svetom in takole z vrha gobe opazovala zvezde. :) Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iii, kako luškani motiv! Te čisto razumem, da si jo takoj sprobala :-)) Zelo lepo si sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so čudovite te LOTV štampiljke in tudi sama jih obožujem!
    Lepa je tale tvoja, še lepša pa voščilnica, ki je nastala :-))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, kako prisrčna je tale mičkena deklica, ki sedi na gobici in opazuje nočno nebo. Zelo lepo si jo umestila na voščilnico in dodala prelepo rožico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je prisrčna drobcena vilinka z zvezdicami, ravno pravi motiv za kresno noč ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar