Craft-alnica #111. - Živalski vzorci

Pred nami sta dva nova Craft-alničina tedna in z njima nov izziv. Janja ga je poimenovala

ŽIVALSKI VZORCI

Zanimiv izziv in upamo, da ne pretrd oreh.

Priznam, da v moji omari ne najdeš niti enega živalskega vzorca, občudujem pa dekleta in žene katere ga znajo z okusom uporabiti v svoji garderobi.


Nekako šik se mi je zdel v kombinaciji z rožnato,


Klasična postavitev voščilnice z klasično damo.

Nagrade tudi za 111. izziv podarja naš
http://www.ustvarjalnidotik.si/

Spletna trgovina Ustvarjalni dotik že tretje leto skrbi, da lahko vaša domišljija poleti na krilih naših izdelkov. Pri nas boste našli na tisoče pripomočkov in orodij za scrapbooking, čestitkarstvo, šivanje, elementov za izdelavo unikatnega nakita, ustvarjanje z otroki in kopico ostalih artiklov za siceršnje ustvarjanje. 
  Vabimo vas tudi, da v spletni trgovini obiščete blog z nasveti in mesečnim izzivom ter FB stran.
Nagrade so tokrat podobne za naključno izžrebanega sodelujočega, kot tudi za Top3 - ustvarjalne revije z ustvarjalnim paketkom.

Naključno izžrebana nagrada: 
 Nagrade za Top3: 

Ne ustrašite se naloge in se nam pridružite v z živalskimi vzorci začinjni craft-alnici.
Po navdih pa le skočite še k Janji, Andreji in Simoni, lepe izdelke so pripravile.

Komentarji

  1. Prelijepa je. Odlično si kombinirala uzorke i motiv. Jako mi se sviđa čestitka mada ne volim ni malo te životinjske uzorke.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Živalski vzorec in elegantna dama v kostimu zelo pašeta skupaj, dodatek roza barve, pa je pikica na i. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno si se znasla. Zame bi bil ta izziv kar trd oreh. Tudi v moji garderobi tovrstnih motivov ni. Nasploh sem bolj enobarvno usmerjena :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi tebe je inspiriral vzorec divje mačke :-)) Voščilnica pa je prava damska. In v kombinaciji z rožnato res šik. Tudi v moji garderobi takšnih vzorcev ni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimiv izziv in čudovit izdelek, ki res deluje šik. Tudi v moji omari manjkajo taki vzorci, ampak težko bi se odločila za njih.
    Lep dan, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Ojoj, resnično trd oreh, ampak tebi je več kot uspelo. Prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiva kombinacija barv in motivov. Lepo ti je uspela. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimiva kombinacija in roza res nenavadno paše poleg :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi sama sem "bosa" pri oblačilih z živalskimi vzorci :)
    Krasna voščilnica in prefinjena dama.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je šik. Krasno si jo sestavila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole bi bilo za mojo sestrično, ki obožuje živalske vzorce ... Sama pa se pridružujem zgornjim komentarjem, nimam prav nič podobnega v omari :) Lepa voščilnica, všeč mi je dodatek rožnatih peres.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar