Ko me inspirira # 25.

     
Kaj me inspirira v Maju ?? Okrogline . Tino je nagovorila Barbara z čudovito zvezdno voščilnico, katero smo občudovale že v Craft-alnici. Mene pa so nagovorili okrogli izrezi v Tinini, Vladkini in Barbarini voščilnici. A da ne bo vse enako in monotono, sem jaz izrezala malo večkrat.


 Vse je v znamenju krogov le oblika voščilnice je ostala klasična, če bi bila še ta okrogla, je ne bi mogla postaviti za slikanje :).



Uživajte v lepih majskih dneh.

Komentarji

  1. Wauu Lili
    prekrasna je
    sploh barve in papirji
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja s krožnicami! Fenomenalna voščilnica z gumbki za srečo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauu, videti je hudo zapleteno, ampak čudovito. In barve sekajo...:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. To so ze pravi planeti. Cudovita je, Lili. Super si bila nagovorjena in zelo lepe barve si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krogci, krogci ...Lepo si jih razporedila po celotni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lili izbrala si čudovit papir, ki deluje z polno energije...In prav zanimivo postavitev si
    naredila :)...Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, čudovita je! Krasna ideja s prepletom več obročev in tudi barve so čudovite.
    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, kako lepo si tole postavila in sestavila. zelo so mi všeč tvoji viseči krogi, super zapiranje in krasen papir. Vesela sem, da si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi, hi, veš da razmišljam o tem, kako pripraviti okroglo voščilnico za fotošuting :-) Krasno si sestavila tele krogce. Super papir si uporabila. Oblika mi je noro všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo Lili kako lepo si se poigrala s krogci :-))
    Zelo lepa voščilnica je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasna izdelava. Vse je tako vsklajeno. Čudovita je. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Uf tole je res videti zapleteno, a učinek je super! Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa, zanimiva, se mi zdi zelo zapletena.
    LP

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar