Vintage za službo

Od ponedeljka krasi mojo pisalno mizo v službi čisto moj in samo moj lonček za svinčnike. Ko sem mizo prevzela, sem kulije, škarje in podobno kramo vsak dan ( če je čas dopuščal ) pospravila v predal, potem pa sem se odločila, da svojemu kotičku dodam tudi svoj pečat. Iz prazne škatle za kapučino sem si naredila lonček.

Vintage seveda, ker mi je najljubši.


Punčico sem izrezala iz Papirja Vintage kids, 

Malo vrtnic, malo gumbkov, vijugic in embossiranja. Pisalna miza ima sedaj res moj pečat.

Komentarji

  1. Lili dodala si čudovit vintage izdelek na svojo mizo. Zelo dobra ideja tudi za moj ustvarjalni kotiček....pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjamem,da boš sedaj še rajši sedela za svojo mizo,saj si naredila prekrasen vintage lonček.Prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen lonček si pričarala :-) Vintage mu res paše. Če imamo na delovni mizi v službi vsaj kakšno malenkost, ki je čisto naša, je veliko bolj prijetno spopadati se z izzivi, ki nam jih vedno znova postavljajo "dragi" šefi in ostali sodelujoči :-))

    P.S.: Špajza je še vedno čisto preveč natrpana, čeprav se je kurilo dva dni, pa tudi smetnjaki so dobili dobršen "kos potice" :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Takole je tvoja miza res postala tvoja - super ideja za katero verjamem, da ti jo sodelavci zavidajo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdaj imas pa nekaj domacega in lepega na mizi. Super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit je! Vidiš, to mi pa ni prišlo na misel, da bi lahko kaj svojega naredila za v službo - hvala za idejo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super lonček si naredila :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar