Craft-alnica # 107. - Sladkajmo se

Pred nami so praznični dnevi in prosti dnevi bodo kot nalašč za ustvarjanje.  Nova naloga Craftalnica se glasi


SLADKAJMO SE

In v teh dneh sladkega zagotovo ne bo manjkalo.


Čokolada se mi zdi čisto prava izbira kadar "pade sladkor".


Moja bo imela malce daljši rok uporabe, pa tudi skrivati je ne bo potrebno.


Kakor je pomenljivo povedal napis na sprednji strani voščilnice, pa sem v notranjost skrila še skodelico dobre kave.

Končno sem uporabila štampiljko z meni tako resničnim napisom in šablono Caottage Cutz. Oba pripomočka sem kupila čisto tako, ker sta mi res simpatična.

Še tretjič je z nami 



Za nagrado  podarja DIGITALNO ŠTAMPILJKO po nagrajenkini izbiri.


 V naslednjih dneh se sladkajte z nami, po navdih pa skočite tudi k Simoni, Janji in Andreji. Mojstrice sladkega razvajanja so.

Pa lepo praznujte.




Komentarji

  1. Zadnje čase se je bolj izogibam;) Tale tvoja me pa draži....

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo Lili....jaz pa bi jo z veseljem pohrustala, čeprav je brez lešnikov. Milka z lešniki je zame osebno 1A :) Naredila si zelo zanimivo voščilnico, v krasnih naravnih barvah. Tudi notranjost je čudovita. Pripravile ste .....mmmmmm... zelo sladek izziv. Uzivaj praznike, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili kar zaželela sem si koščka čokolade-
    fantastična je
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito čokoladico si naredila :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  5. Super čokoladna voščilnica, sploh z dodatkom kave :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse kar potrebujem za dober začetek dneva :)). Zelo sladko in lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Lili, tvoja čokolada izgleda pregrešno dobro!
    Lepo si jo oblikovala in pikica na i je njena opojna notranjost :-))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi sama prvo pomislim na čokolado, ko se mi lušta kaj sladkega... :). Njami...in zelo lepa izvedba.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito si izdelala čokolado in jo zavila v pikast papir, meni bi takoj padla v oči na polici v trgovini, če bi bila prava :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno izgleda tvoja čokolada in super paše v družbi kave. :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Te papirnate čokolade so res zakon, odlično izpadejo in s tem napisom in skodelico kave v notranjosti je popolno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super čokoladica brez kalorij :-) Te voščilnice že dalj časa občudujem. Tvoja izvedba je vrhunska. Tudi napis mi je všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna voščilnica s tako resničnim zapisom ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar