Craft -alnica #106. -Embosirana detajl

Pozdravljene, v naslednjih dneh se bomo v Craft-alnici igrale z embosing tehnikami. Pokažite nam kako znate uporabiti embosiranje, katero koli, toplo s prahci, suho s šablonami in srajčkami, na pavs papir........

EMBOSIRAN  DETAJL

je tisto kar si želimo videti na vaših izdelkih.

Pri izdelavi voščilnice sem zelo uživala. Uporabila sem dve vrsti embosinga in tudi pavs papir, vendar je pavs samo izrezan s obrobno štanco, kaj več z njim ne pričakujte od mene.


 Vroče embosiranje na retro rožicah.Suho embosinranje z reliefno mapico pod pavs papirjem.


 Na voščilnici sem končno uporabila tudi čudovito kamejo z damo, še nekaj jih čaka, da končno postanejo nakit.


Največ težav mi je tokrat povzročala fotografija,uporabila sem vse mogoče fotografske pripomočke ki jih imamo doma, pa na slikici ne znam prikazat resnične nežnosti voščilnice. Očitno res ne znam fotografirati, se opravičujem.

Kakor že veste je v Aprilu z nami


 Elizabeta Kushner. Živi na Hrvaškem, uživa v naravi, druženju s prijatelji, kraftanju, organiziranju delavnic ... Najbolj uživa v izdelavi voščilnic in v projektih  za Do!ts magazin,  občasno pa se preizkuša tudi v drugačnih projektih. Včasih izdeluje  papir in štampiljk, kadar ima več prostega časa pa tudi nariše kakšno digitalno štampiljko. Nekatere njene izdelke lahko vidite na  blogu in FB strani, in digitalne slikice  Squigglefly trgovini.



 Za krasno nagrado si je res vredno vzeti čas in se nam pridružiti v Craft-alnici.

Po navdih pa kar hitro k Simoni, Janji in Andreji.

Komentarji

  1. Vau, kako je lepa! Pavs je vrhunska zadevica. Tvojim krasnim rožicam in kameji doda nežnost in pridih romantike :-)
    Tebi in tvojim želim vesele praznike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna je čestitka.
    Lijepe i vesele praznike želim tebi i tvojoj obitelji.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa, pa čeprav praviš da nisi ujela prave barve :)! Slikanje tudi meni dela težave pri določenih barvah :(

    OdgovoriIzbriši
  4. To je take vrste voščilnica, ki jo moraš videti v živo pa malo potipat :) Všeč mi je, kako zid v ozadju lepo proseva skozi paus papir, embosirane rožice so pa tudi nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, tale pa je nekaj posebnega, taka zelo mogočna, super je!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar