Craft-alnica #105. - Čestitke ob diplomi

Pozravljene naše drage spremljevalke. Pred nami je nov Craft-alnični izziv, nov mesec in nov sponzor.
Prva naloga v mesecu Aprilu se imenuje 

ČESTITKE OB DIPLOMI

Diploma je res velika prelomnica v življenju in prav je, da se jo primerno praznuje.
Tokrat sem pripravila dve navihani voščilnici, saj so diplomanti včasih še prav hudomušni, no saj naša domača, lanska diplomantka je takšna.


Fantiček  za prvo voščilnico je pri meni stanoval že dolgo časa in čakal na primeren trenutek.
Da pa ni bil preveč osamljen mu je družbo delala kolegica.
 Willow in Oakly sta iz družine Wiff of joy, in sam bog ve kje sem ta dva odtisa dobila.


Prav luštno sem se pozabavala z njima.

Sem se pa že lansko leto poigravala z diplomantskim izdelkom, če katero zanima si jo lahko pogleda.

Kakor sem že na začetku omenila, je v Aprilu z nami nov sponzor

Elizabeta Kushner
katera prispeva res luštno in uporabno nagrado.

Če pa se vam zdi naloga težka pa kar hitro poglejte še k Simoni, Janji in Andreji, res so se potrudile in navdiha ne bo zmanjkalo.
Pa lepo ustvarjajte.

Komentarji

  1. Hi, hi, lušna sta ta tvoja diplomanta. Lepo, da si jima dodala zvezde, saj je diploma res zvezdni trenutek :-)) Hvala za link do tvojega lanskega projekta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične su ti ove čestitke. Baš mi se sviđaju motivi, baš su fora.Jako si lijepo sastavila čestitke.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni voščilnici sta nastali, Lili :-))
    Motiva sta zelo luštna in vse skupaj si lepo pobarvala in zložila skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa sta res nastali krasni voščilnici,kot pravi Andreja.Dodatek zvezd pa še kako paše zraven.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepi voščilnici in hvala za povezavo do starejše objave. Tele "diamond card" so vedno nekaj posebnega

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lepi sta obe in všeč mi je, ker so dodala zvezdice. V njih je toliko simbolike...:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite voščilnice za diplomo! Ravno takšno inspiracijo sem potrebovala...
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti sta. Všeč mi je, kako si uporabila robno šablono kot ozadje za diplomiranko oz. diplomiranca.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem že na fb-ju občudovala, krasno!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav lep parček sta tvoja diplomanta, zvezdice pa zelo primeren dodatek za to priložnost :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa postavitev in zanimive barve! kjut...pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si uporabila odtise in čudovito vse skombinirala v celoto! Res hvala, ker ustvatrjaš tudi z Najlepšim parom :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar