Ko me inspirira

Odločila sem se, da se spet pridružim Tini in Vladki v njunem izzivi  "Ko me inspirira". Tino je navdihnila Danica z lepo okrašeno voščilnico "od zunaj in znotraj".

Sama pogosto okrasim notranjost voščilnice ujemajoče z sprednjim delom. Zdi se mi, da je notranjost pomembna prav kot zunanjost.

Navdih  zame je bila tudi Tina sama s svojimi čudovitimi šablonami Najlepši par.

 
Tokrat za spremembo voščilnica ni bogato okrašena. Takšne minimalistične sicer niso v mojem stilu a mi zato niso nič manj všeč. Se pa zdi, da se z njimi namučim bolj kakor z mojimi bogato okrašenimi izdelki.


 Štampiljko orhidejnega cvetja sem si izposodila pri McCrafty, papirnate dele pa sem izrezala s Tininimi šablonami.

  
Čestitko namenjam vsem nam ženam, dekletom, mamam ... , katere praznujemo v teh marčevskih dneh.
 
Še dobro da je Bog kaj kmalu spoznal,
da brez žensk ta svet ne bo obstal,
zato hvala Bogu, da nas je poslal,
če ne prevelik džumbus bi nastal!

Pustite se razvajat in razvajajte se same!

Komentarji

  1. Čudovite orhideje - piko na i pa naredi - kdo neki - Tina seveda. Res rastura s temi svojimi šablonami in štampiljkami. Tvoja voščilnica je pa čudovita. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Nastala je vrlo lijepa čestitka.Orhideje mi se baš sviđaju.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je všeč tvoja voščilnica z orhidejami. Tinine šablone si zelo lepo uporabila.
    Sama jih zelo rada uporabljam in sem vesela, da jih je ustvarila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si uporabila Tinine šablone. Krasna je.
    Lep dan ti želim, Janja

    OdgovoriIzbriši
  5. Orhideje so tako super pobavane, da mi delujejo kot prave in tiste drobne v notranjosti so pika na i voščilnici. Lep dan/večer tudi tebi in hvala za tako lepo posvetilo :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica je nastala. Tudi minimalizem ti gre super od rok :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne orhideje, zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepa je! Čudovito si jo okrasila zunaj in notranjost se tako lepo ujema. Nič ni videti, da to ni tvoj običajni stil :-) Hvala za prijazne besede in ker si se nama pridružila. Prosim, prilepi jo jo še v galerijo meseca marca!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si uporabila Tinine sablone in nas razveselila s temple sopkom. Res veckrat pozabimo na notranjost, ki zelo lepo dopolni celotni izgled.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar