Craft-alnica #103. Vintage roses

Dva tedna sta za nami in spet smo pred novim izzivom Craft-alnice.Ker smo zakorakale v nov mesec je pred nami tudi nov sponzor. V marcu bo znami Rayher, trgovina z ustvarialnim materialom.

Nalogo so nam izbrali v Rayherju in jo poimenovali 

VINTAGE ROSES.

V nagradnem paketku se skriva blokec čudovitih papirčkov Rose garden s katerimi smo ustvarjale tudi v ustvarjalni ekipi.


Za prvo voščilnico sem izbrala tri različne liste iz kompleta Rose garden.
 

Papirnate vrtnice čipka in vijugice so popoln  recept za izdelavo vintage voščilnic. 



Med papirčki je tudi čudovit list z veliko vrtnico, nekako se mi je zdelo, da tako lepega cveta ne bi smela prekrivati z ničemer. Odločila sem se, da jo izrežem še enkrat in jo z 3d blazinicami malo dvignem iz osnove.


Napis in srčki za popestritev in rojstno dnevna voščilnica z vrtnico je nared.
Pokukajmo še k našem sponzorju, ki nas bo spremljal skozi dva izziva.
 
Podjetje Rayer je na trgu prisotno že več kot 50 let. Je vodilo podjetje v Evropi z izdelki za ustvarjanje in v svoji ponudbi imajo preko 23 000 artiklov. Vsako leto dodajo preko tisoč novosti, sledijo svetovnim trendom ustvarjanja in jih seveda tudi sami ustvarjajo. V Sloveniji so prisotni od leta 2012 z največjo trgovino za ustvarjanje v Sloveniji, ki jo nadete na Mali ulici. Prisotni so tudi v Kopru v Planetu Tuš, za lažje nakupovanje pa si njihovo ponudbo ogledate na www. rayher.si
Obiščite tudi njihovo FB stran, kjer vas obveščajo o akcijah in vsem, kar se pri njih zanimivega in ustvarjalnega dogaja. 
Nagrada katero vam poklanja Rayher je res mikavna in zanjo se je vredno potruditi.

Po navdih skočite še k Simoni, Andreji in Janji. Lepo so se poigrale s papirčki in vrtnicami.

Komentarji

  1. Ijoj! Zgornja voščilnica je preprosto čudovita! Zelo lepo so kombinirala papirčke, Šopek vrnic si vrhunsko umestila na voščilnico. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne su obje čestitke, mada je prva moj favorit.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta zelo luštni in
    res, še dobro, da si imela dve voščilnici pripravljeni .-)
    Prava je zeooo bogata!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem vedela, da bo čudovito :). Prva mi je zelo všeč, krasne vrtnice si ji dodala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepi voščilnici, se zdi da rožice kar zacvetijo.....

    OdgovoriIzbriši
  6. V uč mi je padel papir z znamkami, ki si ga uporabila pod čipko. Vsekakor pa so vrtnice v lila odtenku zmagovalna kombinacija :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta lepi. Všeč mi je, da si uporabila čipko.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe sta lepi, ampak prva mi je oh in sploh. Čipke in rožice so nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi sta obe ... Včasih je res problem, ko so na papirjih zelo veliki motivi, ti si se odlično znašla, da si ga dala v ospredje in naredila 3d učinek.
    Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar