Kale za zlato poroko

Že dolgo nisem naredila objave kar tako, vedno se nanašajo na Craft-alnico. Pa ne mislite, da se pri meni ustvarja le zanjo. Sploh, ne, v mojih škatlah je kar nekaj izdelkov, katere naredim tako zase in za mojo dušo. Nekaj izdelkov pa gre še vročih od doma, tako vročih, da jih še poslikat ne utegnem.
Potrudila se bom, da bom bolj pridno pokazala, kaj naredim.

Prejšnjo soboto so pri mojih dobrih prijateljih doma praznovali zlato poroko. Ker gospoda in gospo dobro poznam že iz mladosti sem se prav z veseljem lotila izdelave voščilnice zanju.
Naročnici sta bili hčerki slavljencev in edina prošnja je bila, naj uporabim kale,  ker jih je gospa imele v poročnem šopku.

Srček in kale mi je pa le uspelo poslikat.

Ob izdelavi sem razmišljala, da je 50 let skupnega življenja res lepa doba. A mi je v istem trenutku padlo na pamet, da sva midva z možem čisto blizu 25. Še malo pa bova na polovici lepe dobe.
Imejte se lepo .

Komentarji

  1. Luštna. Je nežna, je zaljubljena, je cvetlična, je tematska...skratka fenomenala in lepo od tebe, da si nam jo pokazala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je
    zelo všeč mi je embossing na njej
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredila. Všeč mi je kako si okrasila srček in dodala male polperlice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kale so čudovite in prav lepo se ujemajo z rdeče belim ozadjem. Lepa postavitev!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si speljala želene kale ob srčku. Krasna in sporočilna celota, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita, meni je pa zelo všeč, kako si naredila vijugice ob robu voščilnice, tako lepo se ujemajo z vijugicami na srcu (meni najlepša embosirna srajčka).
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa. Kale so pa res krasne oz. celoten cvetlični aranžma na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj Lili....s temi kalami pa si mene čisto raznežila, saj sem jih sama imela pred sedmimi leti v poročnem šopku in laseh - in bile so prav takšne kot na tvoji voščilnici :) Super si vse skombinirala, tako da v bližnji prihodnjosti nas še razvajaj s svojimi izdelki...pozdravček iz Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Začutila sem ljubezen in romantiko.....zelo,zelo lepo si naredila tole voščilko.Všeč mi je.....sploh barvna kombinacija.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar