Craft-alnica #100. - Okrogla obletnica

Pred nami je jubilejna 100 objava vaše in naše Craft-alnice.
Zelo primerno nalogo nam je za to lepo in pomembno številko izbrala Andreja in jo poimenovala

OKROGLA OBLETNICA


ker pa se za praznovanje spodobi, da se srečamo z ljubimi osebami smo k sodelovanju povabile tudi naši dragi prijateljici in sodelavki Vladko in Manuelo. Januar je mesec Ustvarialnega dotika tako, da je z nami tudi Barbara.


Odločila sem se za preprosto vintage voščilnico. 50 let je prelomnica v življenju in je za nas malo starejše pomembna kakor za mladino polnoletnost.


Pri izdelavi sem se tako vživela, da sem kar na hitro izdelala še eno z malo drugačno osnovo in napisom, pomen pa je čisto enak, kot na prvi.

Kakor je že napisano, je v Januarju z nami Ustvarialni dotik,kateri skrbi za nagrado v tem mesecu.Pridružite se nam v jubilejni Craft-alnici in se poigrajte z nami.   


 Za  navdih, pa je tokrat veliko možnosti.Andreja, Simona in Janja in Vladka, Manuela ter Barbara.

Praznujte z nami!!







Komentarji

  1. Čudoviti sta in tako zelo elegantni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Okrogle obletnice so lahko za nekatere prava nočna mora. Zame ne in sem prav vesela, da ste izbrale tako temo. Voščilnica je pa tako nežna - krasne barve. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta lepi in zanimiv ... čestitke tudi za 100tico

    OdgovoriIzbriši
  4. Lili, zelo lep kompletek si naredila in takole v škatlici izgleda še bolj svečano. Lepo šablono si uporabila za izdelavo voščilnice, šopek pa krasno sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit komplet. Zelo slavnostno in elegantno..

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo in elegantno voščilnico si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo lijepe i elegantne.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili, čudoviti sta. Zelo elegntni in lepo izdelani voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta čudoviti, nežni in elegantni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno obliko si ji nadela in lepi sta obe.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res sta elegantni in zelo lepi.
    Sem vesela, da vsaj na tvojem blogu sneži, če Že ne v resnici :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. uau rob mi je sploh zelo všeč! lepa!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo je lepa. Rožica je prav lepo uokvirjena v obrobo. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  14. Super je tale ideja z nestandardnim robom :). Se čisto strinjam s teboj, 50-let je posebna prelomnica - sem videla doma kakšno obsedeno stanje je bilo, ko so se obračale te številke :)

    Hvala ti, za obisk na mojem blogu.

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar