Craft-alnica #97. - Črte

Lep pozdrav, dva tedna sta za nami in Simona je izbrala nalogo za 97 izziv Craft-alnice. Preprosto nalogo, ki se glasi

ČRTE

V moji izdelovalnici je že čisto praznično in z veseljem vam lahko pokažem prve voščilnice.



Črtasto ozadje sem izbrala za podlago čudoviti ulični svetilki in venčku na zasneženi ograji. Prelep motiv me je prepričal že na Helenini voščilnici.




S takšno izbiro sem namenoma združila dva izziva na enem izdelku. Našo Craft-alnica kjer želimo črte in Vladkin in Tinin izziv -  Ko me inspirira.


Naša mala deželica skriva veliko talentov in ta dva izziva jih spretno izvabljata na plan. Rada sem v vaši družbi in ponosna sem, da sem del te ustvarjalne družbe.

Pokukajte k Simoni, Janji in Andreji, lepo so se poigrale z črtami. Pokukajte pa tudi k drugim Slovenskim ustvarialkam katere, izdelujejo čudovite izdelke in so nam vsem lahko v navdih, upam, da sem tudi sama komu inspiracija.

Komentarji

  1. Zelo lepo si tole zapisala in ja, res je, nasa dezelica skriva veliko talentov in lepo jih je zbrati takole skupaj na izzivih. Lepo si ustvarila pravo zimsko, umirjeno vzdusje na svojih voscilnicah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, vesela sem, ker ti je bila za navdih moja voščilnica. Tale moti je res zelo lep in tebi je uspelo pričarati čudovito spokojno zimsko pokrajino. Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep motiv si izbrala! Krasne so. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro si združila vse to. Ozadje je krasno, osrednji motiv pa čudovit, izziv pa fantastičen. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo domiselno si združila oba izziva :-) Voščilnca (-e) je čudovita, motiv pa pravljičen :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Izbrala si les čudovit odtis in naredila krasno voščilnico.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je; čudovit motiv, svetilka in venček obešen na ograji. Prava zimska idila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili, tvoja voščilnica je tako nežna in spokojna. Všeč mi je, kako si uporabila embosirani papir...moja večna muka. Prekrasna je, res! Zelo sem vesela, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lili, zelo lepe voščilnice so nastale :-))
    Zimska idila je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo, prava zimska idila, res! Čudovito!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar