Craft-alnica #96. - Pisana jesen

Dva tedna sta za nami in spet smo tu z novo nalogo Craft-alnice. Izbrala jo je Andreja in jo poimenovala


PISANA JESEN


Tema je res čisto prava saj je zunaj po dolgem poletju nastopila res prava jesen, ki se počasi preveša v zimo.


Za prvo voščilnico sem izbrala čudovito Stampelgledovo Maribel, odtis, ki me vedno znova fascinira.Rožice so izrezane z čisto novimi Di -namic šablononicami. Tople jesenske barve ji prav pristajajo.


Druga je tipično jesenska, bučka je iz kolekcije BoBunny, tudi papir za osnovo je iz njihove kolekcije Aple Cider.


Pa še zadnja, sovica je tudi iz kolekcije BoBunny, listki na vseh treh izdelkih v današnji objavi so izrezani z Spellbinders nožki.
Škatlica je čudovito majhna in vanjo lahko skriješ drobno presenečenje.

Šablone rožic in BoBunnyjeve štampiljke sem kupila pri Marini v Mavelu, ki je tokrat tudi sponzor našega izziva, nagrajenki poklanja tri štampiljke s Slovenskimi napisi po lastni izbiri.


 Po navdih pa skočite še k Andreji, Simoni in Janji. Lepo so se poigrale s pisanimi jesenskimi barvami.



Komentarji

  1. Vse tri so zelo lepe, v čudovitih jesenskih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si se poigrala z jesenjo in njenimi barvami ter ustvarila zelo lepe "kose". Zadnji mi je pa najbolj vpeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Škatlica Sova mi je padla v oči - barve so čudovite. Kombinacija oranžna črna je super. Obe voščilnici sta pa lepi jesenski. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse tri so zelo lepe. Na prvi, mi je še posebej všeč, štampilkja. Rožice so super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo pisano jesen si nam pokazala na svojih voščilnicah. Vse tri so zelo lepe, sovica pa zmaga :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si inspioracijo jeseni prenesla na svoje izdelke.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar